BAŞIMIZIN TACI MUHTARLARIMIZDAN İL EMNİYET MÜDÜRÜ YÜKSEL BABAL'A TEŞEKKÜR ZİYARETİ
BAŞIMIZIN TACI MUHTARLARIMIZDAN İL EMNİYET MÜDÜRÜ YÜKSEL BABAL’A TEŞEKKÜR ZİYARETİ İlimiz muhtarlarından, İbrahim KAÇMAZ (Konaklı Mahallesi) , Mustafa TEK (Özgür Mahallesi) , Bahattin YİKİT (Cumhuriyet Mahallesi) , Ahmet ÇELİK (Pirsultan Abdal Mahallesi), Hakan GÜL (Topçular Mahallesi), Halil YILDIZ (Karaağaç Mahallesi) , Cihangir AKBALIK (Emek
19 Temmuz 2016 - 17:47
BAŞIMIZIN TACI MUHTARLARIMIZDAN İL EMNİYET MÜDÜRÜ YÜKSEL
BABAL’A TEŞEKKÜR ZİYARETİ
İlimiz muhtarlarından, İbrahim KAÇMAZ (Konaklı Mahallesi) , Mustafa TEK (Özgür Mahallesi) ,
Bahattin YİKİT (Cumhuriyet Mahallesi) , Ahmet ÇELİK (Pirsultan Abdal Mahallesi), Hakan GÜL (Topçular Mahallesi), Halil
YILDIZ (Karaağaç Mahallesi) , Cihangir AKBALIK (Emek Mahallesi) , Zeki BAYAT (Söğütlü Mahallesi Muhtarı ) ve Servet
GÜREL (Atatürk Mahallesi Muhtarı), İl Emniyet Müdürü Yüksel BABAL’ı 18 Temmuz 2016 günü
makamında ziyaret etmişlerdir.
Gerçekleşen ziyarette, Saygı Değer Muhtarlarımız; 15 Temmuz 2016 tarihinde bir
grup paralel askerin demokrasimize karşı menfur bir şekilde silahlı darbe girişimine karşı,
ülke genelinde Emniyet Teşkilatının sergilediği özverili ve kahramanca mücadelesi karşısında
ve Iğdır’da da mahiyetinde görevli personeli ile birlikte sabaha kadar sürdürülen demokrasi
mücadelesine ve gösterilen vatan-millet sevgisine istinaden Emniyet Teşkilatı nezdinde İl
Emniyet Müdürü Yüksel BABAL’a teşekkür etmişlerdir.
İl Emniyet Müdürü Yüksel BABAL; muhtarlarımıza anlamlı ziyaretlerinden dolayı
teşekkür ederek, menfur paralel darbe girişimine karşı halkımızın göstermiş olduğu birlik ve
beraberlikten çok duygulandığını, bu tür olaylara karşı halkımızın her zaman aynı şekilde
refleks göstererek demokrasimizden asla ödün verilmeyeceğini, ilimizde halkın devletine,
polisine saygı ve sevgi duyduğunu, polis vatandaş işbirliğinin en güzel bir şekilde
sergilendiğini, ülkemizin huzur ve güvenini her zaman kanunların verdiği yetki çerçevesinde
halkımızla birlikte işbirliği içerisinde devam ettireceklerini ifade etmiştir.
IĞDIR İL EMNİYET MÜDÜRLÜĞÜ
BABAL’A TEŞEKKÜR ZİYARETİ
İlimiz muhtarlarından, İbrahim KAÇMAZ (Konaklı Mahallesi) , Mustafa TEK (Özgür Mahallesi) ,
Bahattin YİKİT (Cumhuriyet Mahallesi) , Ahmet ÇELİK (Pirsultan Abdal Mahallesi), Hakan GÜL (Topçular Mahallesi), Halil
YILDIZ (Karaağaç Mahallesi) , Cihangir AKBALIK (Emek Mahallesi) , Zeki BAYAT (Söğütlü Mahallesi Muhtarı ) ve Servet
GÜREL (Atatürk Mahallesi Muhtarı), İl Emniyet Müdürü Yüksel BABAL’ı 18 Temmuz 2016 günü
makamında ziyaret etmişlerdir.
Gerçekleşen ziyarette, Saygı Değer Muhtarlarımız; 15 Temmuz 2016 tarihinde bir
grup paralel askerin demokrasimize karşı menfur bir şekilde silahlı darbe girişimine karşı,
ülke genelinde Emniyet Teşkilatının sergilediği özverili ve kahramanca mücadelesi karşısında
ve Iğdır’da da mahiyetinde görevli personeli ile birlikte sabaha kadar sürdürülen demokrasi
mücadelesine ve gösterilen vatan-millet sevgisine istinaden Emniyet Teşkilatı nezdinde İl
Emniyet Müdürü Yüksel BABAL’a teşekkür etmişlerdir.
İl Emniyet Müdürü Yüksel BABAL; muhtarlarımıza anlamlı ziyaretlerinden dolayı
teşekkür ederek, menfur paralel darbe girişimine karşı halkımızın göstermiş olduğu birlik ve
beraberlikten çok duygulandığını, bu tür olaylara karşı halkımızın her zaman aynı şekilde
refleks göstererek demokrasimizden asla ödün verilmeyeceğini, ilimizde halkın devletine,
polisine saygı ve sevgi duyduğunu, polis vatandaş işbirliğinin en güzel bir şekilde
sergilendiğini, ülkemizin huzur ve güvenini her zaman kanunların verdiği yetki çerçevesinde
halkımızla birlikte işbirliği içerisinde devam ettireceklerini ifade etmiştir.
IĞDIR İL EMNİYET MÜDÜRLÜĞÜ







YORUMLAR