BAKANLIĞIMIZDAN FİLOMUZA ÜÇ AMBULANS DAHA! Iğdır Sağlık il Müdürlüğü yeni üç ambulans kavuştu. Konuyla ilgili olarak İl Sağlık Müdürü Dr. Alpaslan Erol, 112 Acil Sağlık Hizmetlerine yönelik açıklamalarda bulundu.
BAKANLIĞIMIZDAN FİLOMUZA ÜÇ AMBULANS DAHA! Iğdır Sağlık il Müdürlüğü yeni üç ambulans kavuştu. Konuyla ilgili olarak İl Sağlık Müdürü Dr. Alpaslan Erol, 112 Acil Sağlık Hizmetlerine yönelik açıklamalarda bulundu.
28 Şubat 2013 - 06:40 - Güncelleme: 28 Şubat 2013 - 06:45
BAKANLIĞIMIZDAN FİLOMUZA ÜÇ AMBULANS DAHA!
Iğdır Sağlık il Müdürlüğü yeni üç ambulans kavuştu.
Konuyla ilgili olarak İl Sağlık Müdürü Dr. Alpaslan Erol, 112 Acil Sağlık Hizmetlerine yönelik açıklamalarda bulundu.
“Acil tıbbi müdahaleyi gerektiren durumlarda hastanın tıbbi müdahalenin yapılabileceği sağlık kuruluşuna en seri şekilde ulaştırılması ve gereken müdahalenin zamanında yapılması hayati önem arz etmektedir. İlimizin iklimi, coğrafi koşulları ve demografik özellikleri göz önünde bulundurulduğunda 112 Acil Sağlık Hizmetlerinin daha çok donanımlı ambulanslara ve eğitimli personellere sahip olmasının gerekliliği ortaya çıkmaktadır.Bu bilinçle bakanlığımızla yaptığımız görüşmeler sonucunda 112 Acil Sağlık Hizmetleri filomuza, 1Adet 4x4,1adet 4x2 ve 1Adet paletli ford jeepten oluşan 3 ambulans daha kazandırılarak mevcut ambulans sayımız 23e yükseltilmiştir. Şu an İlimiz 112 Acil Komuta Kontrol Baştabipliğimize bağlı109 sağlık personelimiz görev yapmaktadır. Amacımız hizmet içi eğitimlerle çalışan personelimizi daha etkin ve verimli kılarak, hasta nakillerinin sorunsuz gerçekleşmesini sağlamaktır. İlimizde 1 Adet Komuta Kontrol Merkezimiz mevcut olup; Merkezde 3 adet, İlçelerde de 1 ‘er adet olmak üzere toplam 6 adet Acil Sağlık Hizmetleri istasyonumuz mevcuttur.”dedi.
Erol,” Bilindiği üzere Sağlık Bakanlığının Sağlıkta Dönüşüm Projesi kapsamında halka daha hızlı ve etkin sağlık hizmeti sunmak adına hava ambulansı ile hasta nakil hizmetinden ilimiz halkı da faydalanmaktadır. Bu çerçevede ilimizde 2012 yılında 21 kez uçak ambulans, 7 kez helikopter ambulans kullanılmıştır. Vatandaşlarımıza sağlanan bütün nakil işlemlerinin ücretsiz olduğunu, ihtiyaç halinde hakkaniyetle tüm halkımızınfaydalanabileceğini de belirtmek isterim.”şeklinde konuştu.
Iğdır Sağlık il Müdürlüğü yeni üç ambulans kavuştu.
Konuyla ilgili olarak İl Sağlık Müdürü Dr. Alpaslan Erol, 112 Acil Sağlık Hizmetlerine yönelik açıklamalarda bulundu.
“Acil tıbbi müdahaleyi gerektiren durumlarda hastanın tıbbi müdahalenin yapılabileceği sağlık kuruluşuna en seri şekilde ulaştırılması ve gereken müdahalenin zamanında yapılması hayati önem arz etmektedir. İlimizin iklimi, coğrafi koşulları ve demografik özellikleri göz önünde bulundurulduğunda 112 Acil Sağlık Hizmetlerinin daha çok donanımlı ambulanslara ve eğitimli personellere sahip olmasının gerekliliği ortaya çıkmaktadır.Bu bilinçle bakanlığımızla yaptığımız görüşmeler sonucunda 112 Acil Sağlık Hizmetleri filomuza, 1Adet 4x4,1adet 4x2 ve 1Adet paletli ford jeepten oluşan 3 ambulans daha kazandırılarak mevcut ambulans sayımız 23e yükseltilmiştir. Şu an İlimiz 112 Acil Komuta Kontrol Baştabipliğimize bağlı109 sağlık personelimiz görev yapmaktadır. Amacımız hizmet içi eğitimlerle çalışan personelimizi daha etkin ve verimli kılarak, hasta nakillerinin sorunsuz gerçekleşmesini sağlamaktır. İlimizde 1 Adet Komuta Kontrol Merkezimiz mevcut olup; Merkezde 3 adet, İlçelerde de 1 ‘er adet olmak üzere toplam 6 adet Acil Sağlık Hizmetleri istasyonumuz mevcuttur.”dedi.
Erol,” Bilindiği üzere Sağlık Bakanlığının Sağlıkta Dönüşüm Projesi kapsamında halka daha hızlı ve etkin sağlık hizmeti sunmak adına hava ambulansı ile hasta nakil hizmetinden ilimiz halkı da faydalanmaktadır. Bu çerçevede ilimizde 2012 yılında 21 kez uçak ambulans, 7 kez helikopter ambulans kullanılmıştır. Vatandaşlarımıza sağlanan bütün nakil işlemlerinin ücretsiz olduğunu, ihtiyaç halinde hakkaniyetle tüm halkımızınfaydalanabileceğini de belirtmek isterim.”şeklinde konuştu.







YORUMLAR