AZERBAYCANLI AKTİF RESSAMLAR TÜRKİYE'DE RESİM FESTİVALİNE KATILDI
AZERBAYCANLI AKTİF RESSAMLAR TÜRKİYE'DE RESİM FESTİVALİNE KATILDI Türkiye'nin Kuşadası bölgesinde uluslararası resim festivali yapıldı. Festivalde 20 ülkeden 46 ressam katıldı. Kuşadası Belediyesi'nin, Belmare otelin desteği ve UASB nin düzenlediği bu festivale Azerbaycan’dan 7 kişilik ekip temsil etti. Konuyla ilgili bilgi veren" UASB-nin Azerbaycan temsilciliğinin basın servisinin başkanı Günay Hesenli "Savaşa inat" sanat sloganı ile düzenlenen bu festivald
10 Ocak 2016 - 12:27
AZERBAYCANLI AKTİF RESSAMLAR TÜRKİYE'DE RESİM FESTİVALİNE KATILDI
Türkiye'nin Kuşadası bölgesinde uluslararası resim festivali yapıldı.
Festivalde 20 ülkeden 46 ressam katıldı. Kuşadası Belediyesi'nin, Belmare otelin desteği ve UASB nin düzenlediği bu festivale Azerbaycan’dan 7 kişilik ekip temsil etti.
Konuyla ilgili bilgi veren" UASB-nin Azerbaycan temsilciliğinin basın servisinin başkanı Günay Hesenli "Savaşa inat" sanat sloganı ile düzenlenen bu festivalde dil, din olursa olsun bütün sanatçılar sevinçli günler yaşadı. Sanatın ve sevginin birliğini anlattılar. UASB genel başkanı Ümit Yaşar'ın, Kuşadası belediye başkanı Özer Kayalının ve başka organizatörlerin konuşmalarında Azerbaycan'a özel olarak beslenen kardeş sevgisi açıkça belirtildi. Festivalin açılış töreninde UASB-nin Azerbaycan temsilciliğinin etkinliğini vurgulayan başkan Ümit Yaşar Işıkhan temsilciliğin son zamanlarda geçirdiği "Yurdumuzu karış -karış gezelim" adlı projesini beğendiğini ve bu projenin gelecekteki değerini ve temsilciliğin diğer ülke temsilciliklerine örnek olduğunu bildirmekle Azerbaycan temsilciliği yönetimine teşekkür etti. Azerbaycan temsilcisi Nevai Metine UASB nin özel kalemi ve rozet takdim edildi.
Azerbaycan Temsilcisi Nevai Metin ,Ümit Yaşar ve festival yöneticilerine teşekkür etti ve gelecekte de bu tür etkinliklerin yapılacağını söyledi. Nevai Metin: - "Bu festival da önce düzenlenen festivaller gibi unutulmaz oldu. Festival sırasında ilginç olaylar da oldu. Örneğin: İsrail'den ve Filistin'den gelen sanatçıların katılımcılar önünde el tutmaları, sembolik barış ilan etmeleri tabii ki, çok ilginçti. Belediye başkanı Özer Kayalı ile görüşmemiz oldu. Daha önceden aşina olduğumuzdan görüşmemiz samimi alındı. Özer beyden merhum şairimiz, dostum Akif Semedin adını sürdürmek için Kuşadasın da onun adına bir sokak verilmesini rica ettim. Özer Bey sokak değildir, ama bir kültür parkına şair Akif Semedin adının verilmesini vaat etti . Bu tabii ki, temsilcilik olarak bizi sevindiren olay idi. Radyoda konuk olduk, gazete sayfalarında bilgiler yer aldı. Yani festivalde geçirdiğimiz her günümüz güzel değerlendirildi. Sanatçılar bir daha barışın ve sevginin yanında olduklarını gösterdiler. Festival organizatörleri tarafından belirlenen teklifler aldım. Yani genel olarak festival verimli geçti. Festival bittikten sonra İzmir ve Ankara'da gezintimiz oldu.Qrup üyeleri Atatürk'ün ve M.E. Resulzadenin mezarlarını ziyaret ettiler. "Azerbaycan'ı temsil eden sanatçı bu festivalin teşkilinden ve gidişatından memnun kaldıklarını belirttiler.
Türkiye'nin Kuşadası bölgesinde uluslararası resim festivali yapıldı.
Festivalde 20 ülkeden 46 ressam katıldı. Kuşadası Belediyesi'nin, Belmare otelin desteği ve UASB nin düzenlediği bu festivale Azerbaycan’dan 7 kişilik ekip temsil etti.
Konuyla ilgili bilgi veren" UASB-nin Azerbaycan temsilciliğinin basın servisinin başkanı Günay Hesenli "Savaşa inat" sanat sloganı ile düzenlenen bu festivalde dil, din olursa olsun bütün sanatçılar sevinçli günler yaşadı. Sanatın ve sevginin birliğini anlattılar. UASB genel başkanı Ümit Yaşar'ın, Kuşadası belediye başkanı Özer Kayalının ve başka organizatörlerin konuşmalarında Azerbaycan'a özel olarak beslenen kardeş sevgisi açıkça belirtildi. Festivalin açılış töreninde UASB-nin Azerbaycan temsilciliğinin etkinliğini vurgulayan başkan Ümit Yaşar Işıkhan temsilciliğin son zamanlarda geçirdiği "Yurdumuzu karış -karış gezelim" adlı projesini beğendiğini ve bu projenin gelecekteki değerini ve temsilciliğin diğer ülke temsilciliklerine örnek olduğunu bildirmekle Azerbaycan temsilciliği yönetimine teşekkür etti. Azerbaycan temsilcisi Nevai Metine UASB nin özel kalemi ve rozet takdim edildi.
Azerbaycan Temsilcisi Nevai Metin ,Ümit Yaşar ve festival yöneticilerine teşekkür etti ve gelecekte de bu tür etkinliklerin yapılacağını söyledi. Nevai Metin: - "Bu festival da önce düzenlenen festivaller gibi unutulmaz oldu. Festival sırasında ilginç olaylar da oldu. Örneğin: İsrail'den ve Filistin'den gelen sanatçıların katılımcılar önünde el tutmaları, sembolik barış ilan etmeleri tabii ki, çok ilginçti. Belediye başkanı Özer Kayalı ile görüşmemiz oldu. Daha önceden aşina olduğumuzdan görüşmemiz samimi alındı. Özer beyden merhum şairimiz, dostum Akif Semedin adını sürdürmek için Kuşadasın da onun adına bir sokak verilmesini rica ettim. Özer Bey sokak değildir, ama bir kültür parkına şair Akif Semedin adının verilmesini vaat etti . Bu tabii ki, temsilcilik olarak bizi sevindiren olay idi. Radyoda konuk olduk, gazete sayfalarında bilgiler yer aldı. Yani festivalde geçirdiğimiz her günümüz güzel değerlendirildi. Sanatçılar bir daha barışın ve sevginin yanında olduklarını gösterdiler. Festival organizatörleri tarafından belirlenen teklifler aldım. Yani genel olarak festival verimli geçti. Festival bittikten sonra İzmir ve Ankara'da gezintimiz oldu.Qrup üyeleri Atatürk'ün ve M.E. Resulzadenin mezarlarını ziyaret ettiler. "Azerbaycan'ı temsil eden sanatçı bu festivalin teşkilinden ve gidişatından memnun kaldıklarını belirttiler.







YORUMLAR