ATTDER) Ağrı İl Başkanlığı İftar Yemeği
Acil Tıp Teknisyenleri ve Teknikerleri(Paramedik) Derneği(ATTDER) Ağrı İl Başkanlığı İftar Yemeği Organizasyonu Acil Tıp Teknisyenleri ve Teknikerleri(Paramedik) Derneği Ağrı İl Başkanlığı İftar Yemeği organizasyonu düzenledi. Organizasyonda tüm sağlık çalışanlarının yanı sıra İl Sağlık Müdür Vekili Murat GÜVEN, İl Sağlık Müdür Yardımcısı Mesut KOCADAYI'da vardı. 54
30 Haziran 2016 - 06:51
Acil Tıp Teknisyenleri ve Teknikerleri(Paramedik) Derneği(ATTDER) Ağrı İl Başkanlığı İftar Yemeği Organizasyonu
Acil Tıp Teknisyenleri ve Teknikerleri(Paramedik) Derneği Ağrı İl Başkanlığı İftar Yemeği organizasyonu düzenledi.
Organizasyonda tüm sağlık çalışanlarının yanı sıra İl Sağlık Müdür Vekili Murat GÜVEN, İl Sağlık Müdür Yardımcısı Mesut KOCADAYI'da vardı.
54 Sağlık çalışanıyla kalabalık geçen iftar programında;
Organizasyonda; Çeşitli saldırılarda şehit düşen güvenlik güçlerimizin, acil sağlık çalışanlarının ve vatandaşlarımızın ruhuna iftardan sonra Yasin-i Şerif okutuldu.
Yemek sonrası kısa bir konuşma yapan İl başkanı Mahmut OĞUZ, derneklerinin Ağrı faaliyetlerini anlatarak, ''1 Mart'ta oluşturduğumuz il yönetimimiz ile Ağrı İbrahim Çeçen ilk ve Acil Yardım(Paramedik) öğrencilerine EKG ve Kalp Ritim Analizi eğitimi verdik, 15 Nisan memleketimiz Ağrı'nın kurtuluşuydu. 15 Nisan günü Memleketimizin kurtuluşunu şehitlerimizin ruhuna hoşaf dağıtarak, halkımız ile birlikte ruhlarına fatihalar göndererek andık, ve önümüzdeki süreçteyse ilimiz Ağrı'nın sağlık sorunlarına eğilerek Ağrı Sağlık Çalıştayını gerçekleştireceğiz, Tüm arkadaşlarımızdan bu memleket için taşın altına ellerini koyup, sorumluluk almalarını ve gereken desteği vermenizi istiyorum.'' dedi.
Daha sonra Ramazan ayının birlik beraberlik ayı olduğuna değinen Oğuz, '' Ramazan birlik beraberlik ayıdır, İstedik ki bu mübarek günlerin şerefine tüm sağlık çalışanlarının davetli olduğu iftar yemeği organize edelim, Ramazan ayının manevi duygularını hep birlikte yaşayalım. Bu şerefe nail olmamızı sağlayan, programımıza teşrif eden tüm arkadaşlarımıza teşekkür ediyor, Saygılarımı sunuyorum.'' dedi.
Acil Tıp Teknisyenleri ve Teknikerleri(Paramedik) Derneği Ağrı İl Başkanlığı İftar Yemeği organizasyonu düzenledi.
Organizasyonda tüm sağlık çalışanlarının yanı sıra İl Sağlık Müdür Vekili Murat GÜVEN, İl Sağlık Müdür Yardımcısı Mesut KOCADAYI'da vardı.
54 Sağlık çalışanıyla kalabalık geçen iftar programında;
Organizasyonda; Çeşitli saldırılarda şehit düşen güvenlik güçlerimizin, acil sağlık çalışanlarının ve vatandaşlarımızın ruhuna iftardan sonra Yasin-i Şerif okutuldu.
Yemek sonrası kısa bir konuşma yapan İl başkanı Mahmut OĞUZ, derneklerinin Ağrı faaliyetlerini anlatarak, ''1 Mart'ta oluşturduğumuz il yönetimimiz ile Ağrı İbrahim Çeçen ilk ve Acil Yardım(Paramedik) öğrencilerine EKG ve Kalp Ritim Analizi eğitimi verdik, 15 Nisan memleketimiz Ağrı'nın kurtuluşuydu. 15 Nisan günü Memleketimizin kurtuluşunu şehitlerimizin ruhuna hoşaf dağıtarak, halkımız ile birlikte ruhlarına fatihalar göndererek andık, ve önümüzdeki süreçteyse ilimiz Ağrı'nın sağlık sorunlarına eğilerek Ağrı Sağlık Çalıştayını gerçekleştireceğiz, Tüm arkadaşlarımızdan bu memleket için taşın altına ellerini koyup, sorumluluk almalarını ve gereken desteği vermenizi istiyorum.'' dedi.
Daha sonra Ramazan ayının birlik beraberlik ayı olduğuna değinen Oğuz, '' Ramazan birlik beraberlik ayıdır, İstedik ki bu mübarek günlerin şerefine tüm sağlık çalışanlarının davetli olduğu iftar yemeği organize edelim, Ramazan ayının manevi duygularını hep birlikte yaşayalım. Bu şerefe nail olmamızı sağlayan, programımıza teşrif eden tüm arkadaşlarımıza teşekkür ediyor, Saygılarımı sunuyorum.'' dedi.







YORUMLAR