ATIK SU ARITMA TESİSİ İNŞAATI DEVAM EDİYOR

ATIK SU ARITMA TESİSİ İNŞAATI DEVAM EDİYOR
03 Mart 2021 - 21:22
ATIK SU ARITMA TESİSİ İNŞAATI DEVAM EDİYOR
Iğdır belediyesince Çevrenin korunmasına katkı sağlayacak ve şehrimizin yaklaşık 40 yıl boyunca atıksu arıtma ihtiyacını karşılayacak “Atık Su Arıtma Tesisi” inşaatımızın %25’i tamamlandı. ✅
???? Tesisin İnşaatı tamamlandığında şehrimizin kanalizasyon suları arıtılarak tarımsal sulamada kullanılmasına imkan sağlanacak. Ayrıca arıtılan kanalizasyon suyundan elde edilen kompost maddeden de tarımsal gübre elde edilecek.

YORUMLAR

  • 0 Yorum