6-10 NİSAN POLİS ETKİNLİKLERİ KAPSAMINDA ŞEHİTLERİMİZ DUALARLA YAD EDİLDİ

6-10 NİSAN POLİS ETKİNLİKLERİ KAPSAMINDA ŞEHİTLERİMİZ DUALARLA YAD EDİLDİ 6-10 Nisan Polis Haftası etkinlik çerçevesinde Emniyet Teşkilatı’nın 171. Kuruluş Yıldönümü münasebetiyle, 2015 yılında menfur bir terör saldırısı sonucu görevleri başında makamların en yükseği olan şehitlik mertebesine ulaşan 13 Şehidimizin aziz hatıraları anısına, İl Emniyet Müdürü Yüksel BABAL ile birlikte Garnizon Komutanı Piyade Kurmay Albay Ekrem KÜÇÜKBERBER, İl Jandarma Alay Komut

6-10 NİSAN POLİS ETKİNLİKLERİ KAPSAMINDA ŞEHİTLERİMİZ DUALARLA YAD EDİLDİ
11 Nisan 2016 - 05:06
6-10 NİSAN POLİS ETKİNLİKLERİ KAPSAMINDA 

ŞEHİTLERİMİZ DUALARLA YAD EDİLDİ

                      

6-10 Nisan Polis Haftası etkinlik çerçevesinde Emniyet Teşkilatı’nın 171. Kuruluş 

Yıldönümü münasebetiyle, 2015 yılında menfur bir terör saldırısı sonucu görevleri başında 

makamların en yükseği olan şehitlik mertebesine ulaşan 13 Şehidimizin aziz hatıraları anısına,  

İl Emniyet Müdürü Yüksel BABAL ile birlikte Garnizon Komutanı Piyade Kurmay Albay 

Ekrem KÜÇÜKBERBER, İl Jandarma Alay Komutanı Albay Mustafa ULUS, Emniyet 

Müdür Yardımcıları ve beraberindeki Emniyet Personeli, elim olayın gerçekleştiği yerde, 

Iğdır Üniversitesi Öğretim Görevlisi Alaattin YANARDAĞ’ın Kur-an-ı Kerim tilavetinin 

ardından okunan dualarla Kahraman Şehitlerimiz yad edilmiştir.

İl Emniyet Müdürü Yüksel BABAL “Şehitler vurulduklarında değil, unutuldukları 

zaman ölürler, şehitlik mertebesine ulaşan meslektaşlarımızı hiçbir zaman unutmayacağız, 

Allah geride kalanlara sabır versin, bizler onların geride bıraktıkları kutsal emanetlerine 

sonsuza değin sahip çıkacağız” diyerek anma etkinliğine katılanlara teşekkür etmiştir.

                                                                              IĞDIR İL EMNİYET MÜDÜRLÜĞÜ

YORUMLAR

  • 0 Yorum