5 Haziran Dünya Çevre Günü Dolayısıyla Çevre Yürüyüşü Düzenlendi
5 Haziran Dünya Çevre Günü Dolayısıyla Çevre Yürüyüşü Düzenlendi Vali/Belediye Başkan V. Enver Ünlü, "5 Haziran Dünya Çevre Günü" münasebetiyle farkındalık oluşturmak amacıyla düzenlenen Çevre Yürüyüşüne katılarak cadde ve sokaklarımızda bulunan atık çöpleri topladı.
05 Haziran 2020 - 20:23
5 Haziran Dünya Çevre Günü Dolayısıyla Çevre Yürüyüşü Düzenlendi
Vali/Belediye Başkan V. Enver Ünlü, "5 Haziran Dünya Çevre Günü" münasebetiyle farkındalık oluşturmak amacıyla düzenlenen Çevre Yürüyüşüne katılarak cadde ve sokaklarımızda bulunan atık çöpleri topladı.
Vali Yardımcısı Yunus Koç, Belediye Başkan Yardımcısı Ülkü Öcal, Çevre ve Şehircilik İl Müdürü Muhammet Bektaş ile Belediye ile Çevre ve Şehircilik İl Müdürlüğü Personelimizin de katılımıyla Belediye Meydanından Devlet Hastanesi istikametine sosyal mesafe kuralı çerçevesinde düzenlenen yürüyüş sırasında, daha temiz ve yaşanabilir bir çevre için cadde ve sokaklarımızda atıl durumda bulunan çöpler hep birlikte toplandı.







YORUMLAR