3. Lige Yukselen 76 Iğdır Spor Bayan Futbol Takımına destek

3. Lige Yukselen 76 Iğdır Spor Bayan Futbol Takımına destek 3. Lig'e yükselen 76 Iğdır spor bayan futbol takımına Iğdır Valisi, Davut Haner ,Emniyet Müdürü Yüksel Babal, 5.Hudut Alay komutanı Ali Kalyoncu,J.Alay komutanı Mustafa Ulus,Özel idare sekreteri Ferhat Akkuş, Ticaret ve Sanayi odası başkanı Kamil Arslan, Karakoyun Kaymakamı Elif Canan Tuncer Ersöz, , Arlık Kaymakamı Tolga Kamil Ersöz ,Melekli Beldesi belediye başkanı Ali Varol ve kamuda çalışan memurlardan destek g

3. Lige Yukselen 76 Iğdır Spor Bayan Futbol Takımına destek
15 Ağustos 2014 - 14:11 - Güncelleme: 15 Ağustos 2014 - 15:08
3. Lige Yukselen  76 Iğdır Spor Bayan Futbol Takımına destek



                  3. Lig'e yükselen 76 Iğdır spor bayan futbol

takımına  Iğdır Valisi, Davut Haner ,Emniyet Müdürü Yüksel Babal,

5.Hudut Alay komutanı Ali Kalyoncu,J.Alay komutanı Mustafa Ulus,Özel

idare sekreteri Ferhat Akkuş, Ticaret ve Sanayi odası başkanı Kamil

Arslan, Karakoyun Kaymakamı Elif Canan Tuncer Ersöz, , Arlık Kaymakamı

Tolga Kamil Ersöz ,Melekli Beldesi belediye başkanı Ali Varol  ve

kamuda çalışan memurlardan destek geldi.



                Semt sahasında yapılan 76 Iğdır Spor Bayan Futbol

Takımı ve kamu çalışanları dostluk maçında futbol maçında kamu

çalışanları  bayan futbol takımını 2-1 yendi.



               3. Lig'e yükselen 76 ığdır bayan futbol takımını sporu

tebrik eden Iğdır Valisi Davut Haner futbolun geniş kitleleri

etkileyen yönüyle illerin tanıtımında diğer taraftan vatandaşlar

arasında taraftarlık, dayanışma, birlik ve beraberlik duygusunu

güçlendirmesinde çok özel rolleri olan bir alan olduğunu kaydederken

özelikle bayan futbol takımımızı bu anlamda ilimizde dayanışma

duygusunun artmasına katkı sağlayan kulübümüze başarılar dilerim.Biz

bugün burada ve her zaman sizinle birlikte olacağız” dedi.



Ticaret ve Sanayi odası başkanı Kamil Arslan’da İlimizde ilk defa bir

bayan futbol takımı kurulmuş ve 3. Lige çıkmıştır. Bundan dolayı

sevinçliğiz.Maddi ve manevi olarak her türlü desteği vermek için

dostluk maçı yaptık.Her zaman yanlarında olacağız”şeklinde konuştu.



                Emniyet Müdürü Yüksel Babal,’da ,bayan futbol takımını

kutluyorum. Iğdır emniyet müdürlüğü olarak yanlarındayız başarılar

diliyoruz”dedi.



Bayan futbolcularda gördükleri ilgiden dolayı yetkililere teşekkür

ederek hedefimiz şampiyon olmaktır”dediler.

YORUMLAR

  • 0 Yorum