3. Lige Yukselen 76 Iğdır Spor Bayan Futbol Takımına destek
3. Lige Yukselen 76 Iğdır Spor Bayan Futbol Takımına destek 3. Lig'e yükselen 76 Iğdır spor bayan futbol takımına Iğdır Valisi, Davut Haner ,Emniyet Müdürü Yüksel Babal, 5.Hudut Alay komutanı Ali Kalyoncu,J.Alay komutanı Mustafa Ulus,Özel idare sekreteri Ferhat Akkuş, Ticaret ve Sanayi odası başkanı Kamil Arslan, Karakoyun Kaymakamı Elif Canan Tuncer Ersöz, , Arlık Kaymakamı Tolga Kamil Ersöz ,Melekli Beldesi belediye başkanı Ali Varol ve kamuda çalışan memurlardan destek g
15 Ağustos 2014 - 14:11 - Güncelleme: 15 Ağustos 2014 - 15:08
3. Lige Yukselen 76 Iğdır Spor Bayan Futbol Takımına destek
3. Lig'e yükselen 76 Iğdır spor bayan futbol
takımına Iğdır Valisi, Davut Haner ,Emniyet Müdürü Yüksel Babal,
5.Hudut Alay komutanı Ali Kalyoncu,J.Alay komutanı Mustafa Ulus,Özel
idare sekreteri Ferhat Akkuş, Ticaret ve Sanayi odası başkanı Kamil
Arslan, Karakoyun Kaymakamı Elif Canan Tuncer Ersöz, , Arlık Kaymakamı
Tolga Kamil Ersöz ,Melekli Beldesi belediye başkanı Ali Varol ve
kamuda çalışan memurlardan destek geldi.
Semt sahasında yapılan 76 Iğdır Spor Bayan Futbol
Takımı ve kamu çalışanları dostluk maçında futbol maçında kamu
çalışanları bayan futbol takımını 2-1 yendi.
3. Lig'e yükselen 76 ığdır bayan futbol takımını sporu
tebrik eden Iğdır Valisi Davut Haner futbolun geniş kitleleri
etkileyen yönüyle illerin tanıtımında diğer taraftan vatandaşlar
arasında taraftarlık, dayanışma, birlik ve beraberlik duygusunu
güçlendirmesinde çok özel rolleri olan bir alan olduğunu kaydederken
özelikle bayan futbol takımımızı bu anlamda ilimizde dayanışma
duygusunun artmasına katkı sağlayan kulübümüze başarılar dilerim.Biz
bugün burada ve her zaman sizinle birlikte olacağız” dedi.
Ticaret ve Sanayi odası başkanı Kamil Arslan’da İlimizde ilk defa bir
bayan futbol takımı kurulmuş ve 3. Lige çıkmıştır. Bundan dolayı
sevinçliğiz.Maddi ve manevi olarak her türlü desteği vermek için
dostluk maçı yaptık.Her zaman yanlarında olacağız”şeklinde konuştu.
Emniyet Müdürü Yüksel Babal,’da ,bayan futbol takımını
kutluyorum. Iğdır emniyet müdürlüğü olarak yanlarındayız başarılar
diliyoruz”dedi.
Bayan futbolcularda gördükleri ilgiden dolayı yetkililere teşekkür
ederek hedefimiz şampiyon olmaktır”dediler.
3. Lig'e yükselen 76 Iğdır spor bayan futbol
takımına Iğdır Valisi, Davut Haner ,Emniyet Müdürü Yüksel Babal,
5.Hudut Alay komutanı Ali Kalyoncu,J.Alay komutanı Mustafa Ulus,Özel
idare sekreteri Ferhat Akkuş, Ticaret ve Sanayi odası başkanı Kamil
Arslan, Karakoyun Kaymakamı Elif Canan Tuncer Ersöz, , Arlık Kaymakamı
Tolga Kamil Ersöz ,Melekli Beldesi belediye başkanı Ali Varol ve
kamuda çalışan memurlardan destek geldi.
Semt sahasında yapılan 76 Iğdır Spor Bayan Futbol
Takımı ve kamu çalışanları dostluk maçında futbol maçında kamu
çalışanları bayan futbol takımını 2-1 yendi.
3. Lig'e yükselen 76 ığdır bayan futbol takımını sporu
tebrik eden Iğdır Valisi Davut Haner futbolun geniş kitleleri
etkileyen yönüyle illerin tanıtımında diğer taraftan vatandaşlar
arasında taraftarlık, dayanışma, birlik ve beraberlik duygusunu
güçlendirmesinde çok özel rolleri olan bir alan olduğunu kaydederken
özelikle bayan futbol takımımızı bu anlamda ilimizde dayanışma
duygusunun artmasına katkı sağlayan kulübümüze başarılar dilerim.Biz
bugün burada ve her zaman sizinle birlikte olacağız” dedi.
Ticaret ve Sanayi odası başkanı Kamil Arslan’da İlimizde ilk defa bir
bayan futbol takımı kurulmuş ve 3. Lige çıkmıştır. Bundan dolayı
sevinçliğiz.Maddi ve manevi olarak her türlü desteği vermek için
dostluk maçı yaptık.Her zaman yanlarında olacağız”şeklinde konuştu.
Emniyet Müdürü Yüksel Babal,’da ,bayan futbol takımını
kutluyorum. Iğdır emniyet müdürlüğü olarak yanlarındayız başarılar
diliyoruz”dedi.
Bayan futbolcularda gördükleri ilgiden dolayı yetkililere teşekkür
ederek hedefimiz şampiyon olmaktır”dediler.







YORUMLAR