VALİMİZ EHL-İ BEYT ALİMLERİ DERNEĞİYLE BAYRAMLAŞTI

VALİMİZ EHL-İ BEYT ALİMLERİ DERNEĞİYLE BAYRAMLAŞTI Valimiz Sn. Enver Ünlü, Vali Yardımcısı Abdullah Seçkin Koçak ve İl Basın ve Halkla İlişkil

VALİMİZ EHL-İ BEYT ALİMLERİ DERNEĞİYLE BAYRAMLAŞTI
18 Haziran 2018 - 14:52 - Güncelleme: 18 Haziran 2018 - 16:13
VALİMİZ EHL-İ BEYT ALİMLERİ DERNEĞİYLE BAYRAMLAŞTI



Valimiz Sn. Enver Ünlü, Vali Yardımcısı Abdullah Seçkin Koçak ve İl Basın ve Halkla İlişkiler Müdür V. Ender Önal ile birlikte Iğdır Ehl-i Beyt Alimleri Derneğini ziyaret etti.



Dernek yönetici ve üyeleriyle bayramlaştıktan sonra bir süre burada bulunanlarla sohbet eden Valimiz;”Bayramlar bizi birbirimize kenetleyen, bir araya gelmeyi ve hatırlamayı önceliğine alan müstesna ve mümtaz bir zamana işaret eder. Mübarek Ramazan Bayram’ının tüm İslam coğrafyasında huzur ve birlik içerisinde kutlanmasını diliyorum.” dedi.

 

YORUMLAR

  • 0 Yorum