SOKAK KÖPEĞİ POLİSLERİ YALNIZ BIRAKMIYOR

SOKAK KÖPEĞİ POLİSLERİ YALNIZ BIRAKMIYOR
28 Mayıs 2021 - 21:31
SOKAK KÖPEĞİ POLİSLERİ YALNIZ BIRAKMIYOR
          Iğdır’da  bir sokak köpeği Iğdır belediye meydanında her gün uygulama yapan polislerin yanına gelerek   yalnız bırakmıyor.
                   Koranavirüs  tedbirleri kapsamında sokağa çıkma yasakları nedeniyle  her akşam Atatürk caddesi Zübeyde Hanım Bulvarında uygulama yapan polislerin yanına gelerek  uygulamayı seyreden etrafta dolaşan köpeği polisler besliyor.
                        Polislerin Karagöz  adını verdikleri köpek  her akşam saat 21.00 gibi  polislerin uygulama yaptıkları alana gelerek uygulamaya   katılıyor polislerde kendilerini yalnız bırakmayan köpeğe yiyecek vererek karnını doyuruyor.
 

YORUMLAR

  • 0 Yorum