SARIKAMIŞ ŞEHİTLİĞİ ZİYARET EDİLDİ

SARIKAMIŞ ŞEHİTLİĞİ ZİYARET EDİLDİ İl Emniyet Müdürlüğümüz organizesinde “Beyaz Hüzün Sarıkamış 2” isimli proje

SARIKAMIŞ ŞEHİTLİĞİ ZİYARET EDİLDİ
17 Mart 2016 - 16:17
SARIKAMIŞ ŞEHİTLİĞİ ZİYARET EDİLDİ 

İl Emniyet Müdürlüğümüz organizesinde “Beyaz Hüzün Sarıkamış 2” isimli proje 

kapsamında, İl Emniyet Müdürü Yüksel BABAL tarafından, atkı, bere ve eldiven hediye 

edilerek uğurlanan, Iğdır Üniversitesinde eğitim gören ve Kredi Yurtlar Kurumu yurdunda 

kalan kız ve erkek öğrencilerden oluşan 45 kişilik öğrenci grubu Sarıkamış şehitliğini ziyaret 

etmişlerdir. 

Gerçekleştirilen anlamlı ziyarette öğrenciler; “Fedakar Ecdadımız” şehitlerimizi 

ziyaret ederek saygı duruşu ve dualarla yad etmişlerdir. Ziyarette yoğun duygusal anlar 

yaşanmış, birlik ve beraberlik mesajı verilmiştir. Yine öğrenciler bu güzel vatanımızın hangi 

şartlarda bağımsızlığını kazandığını yerinde görmüşler, gelecek nesillerimize aktarılması 

konusunda da bilinçlenmişlerdir. Bu atmosferde gerçekleştirilen anlamlı ziyaret, 

nesillerimizin geçmişimizi ve ecdadımızı çok iyi bilmeleri ve geleceğimizi de çok iyi tayin 

etmeleri açısından ayrı bir anlam ve manevi değer kazanmıştır. 

                                                                 IĞDIR İL EMNİYET MÜDÜRLÜĞÜ

YORUMLAR

  • 0 Yorum