IĞDIR DA SUUDİ ARABİSTAN'DA Kİ İDAMLARA TEPKİ
IĞDIR DA SUUDİ ARABİSTAN’DA Kİ İDAMLARA TEPKİ Iğdır da Ehlibeyt Alimler derneği Suudi Arabistan'da 37 kişinin idam edilmesine tepki gösterdiç Cu Suudi Arabi
26 Nisan 2019 - 14:52
IĞDIR DA SUUDİ ARABİSTAN’DA Kİ İDAMLARA TEPKİ
Iğdır da Ehlibeyt Alimler derneği Suudi Arabistan'da 37 kişinin idam edilmesine tepki gösterdiç
Cuma Namazı sonrasında Hacı Hacer ve Yusuf Camisi önünde toplanan kalbalık bir gurup vatandaş Suudi Arabistan’da ki idamları protesto etti.
Burada bir konuşma yapan Ehlibeyt Alimler Derneği Başkanı Veli Beder, “İ,damarlı kınıyoruz masum sadece özgürlük isteyen düşünen insanalrı Suudi yönetimi muhalefet diye idam etmiştir.Bu kabul edilenilir bir olay değildir.Kendi klotuklarını korumak için idamalrı gerçekletiren ududi yönetimine maalesef Şeytan ABD ve İSrailür dünyanın sesi çıkmıyor olayı kınıyoruz”dedi.
Daha sonra basın açıklamasını hoca Celal Yanık okudu basın açıklamasında şu görüşlere yer verildi:” Globelleşen dünyamızda,ne yazık ki zalimlerin hep aynı safta birlikte durduklarına , tanıklık ediyoruz ,alkışları da beraberdir,düşmanlıkları da beraber.Mazlumlara ,adeta nefes alacak bir alan dahi bırakmama konusunda hem fikirler,baş zalim ne diyorsa diğer zalimler hemen ara vermeden onun sözünü onaylıyorlar ve şu malum zulüm canlı dünyamızı öylesine kanser hücresi gibi sarıp sarmalamış ki mazlumların bir araya gelip birlikte göz yaşı dökmelerine bile fırsatları kalmıyor.
Bugün binlerce km öteden gelip şu bahtı kara orta doğu bölgesine çöreklenmiş zalim ABD bütün dünyanın olduğu gibi şu islam ümmetinin coğrafyasını istediği gibi şekillendirmek istemektedir .Ne yazık ki kendisine kucak açan bir takım bölge ülkeleri bu zulme sadece çanak tutmakta kalmayıp o zulme bi zat ortak olmaktalar , kendilerini dünyanın demokrasi havarisi ve beşiği sananlar en büyük anti demokratik işlerin altına yine kendileri imza atmaktalar güttükleri firavun vari siyasetleriyle onların istekleriyle tıpa tıp örtüşen sözde islami anlayışları kucaklamakta gerisini ise dışlamaktalar.Evrensel bir kavram olan zulüm ve mazlumiyet,zalim ve mazlum diller ve kimlikler değişik olsa da bu kavramları anlamada herkes aynıdır.Yani bu kavramlara kimse yabancı değildir.Zulüm o menfur yüzünü, bazen Venezuellada bazen yemende bazen karabağda bezen filistinde bazan uygur da bezen Miyammar da Suriye de,Irakta ,Afganistan da ve bazen de ali suudun zulüm ve istibdadı altında ezilen bizzat vahyin beşiği olan o kutsal beldelerde daha bir kaç gün önce başları kesilerek idam edilen 37 suudi vatandaşı müslümana, en kolay yoldan kendilerine terörist adı koyarak idam etmişlerdir.Bu zulüm karşısın da gıkı çıkmayanlar demokrasiden nasıl söz edebilirler.İki yüzlü batılıların, ABD,İsrail ve Suudi hanedanının takındıkları hasmane tavırlarından dolayı lanet nefret ve şiddetle kınıyoruz.kahrolsun zalimler ,yaşasın gözleri ufukda kurtuluşu bekleyen mazlumlar”
“Daha sonra vatandaşlar sessizce dağıldılar.
Iğdır da Ehlibeyt Alimler derneği Suudi Arabistan'da 37 kişinin idam edilmesine tepki gösterdiç
Cuma Namazı sonrasında Hacı Hacer ve Yusuf Camisi önünde toplanan kalbalık bir gurup vatandaş Suudi Arabistan’da ki idamları protesto etti.
Burada bir konuşma yapan Ehlibeyt Alimler Derneği Başkanı Veli Beder, “İ,damarlı kınıyoruz masum sadece özgürlük isteyen düşünen insanalrı Suudi yönetimi muhalefet diye idam etmiştir.Bu kabul edilenilir bir olay değildir.Kendi klotuklarını korumak için idamalrı gerçekletiren ududi yönetimine maalesef Şeytan ABD ve İSrailür dünyanın sesi çıkmıyor olayı kınıyoruz”dedi.
Daha sonra basın açıklamasını hoca Celal Yanık okudu basın açıklamasında şu görüşlere yer verildi:” Globelleşen dünyamızda,ne yazık ki zalimlerin hep aynı safta birlikte durduklarına , tanıklık ediyoruz ,alkışları da beraberdir,düşmanlıkları da beraber.Mazlumlara ,adeta nefes alacak bir alan dahi bırakmama konusunda hem fikirler,baş zalim ne diyorsa diğer zalimler hemen ara vermeden onun sözünü onaylıyorlar ve şu malum zulüm canlı dünyamızı öylesine kanser hücresi gibi sarıp sarmalamış ki mazlumların bir araya gelip birlikte göz yaşı dökmelerine bile fırsatları kalmıyor.
Bugün binlerce km öteden gelip şu bahtı kara orta doğu bölgesine çöreklenmiş zalim ABD bütün dünyanın olduğu gibi şu islam ümmetinin coğrafyasını istediği gibi şekillendirmek istemektedir .Ne yazık ki kendisine kucak açan bir takım bölge ülkeleri bu zulme sadece çanak tutmakta kalmayıp o zulme bi zat ortak olmaktalar , kendilerini dünyanın demokrasi havarisi ve beşiği sananlar en büyük anti demokratik işlerin altına yine kendileri imza atmaktalar güttükleri firavun vari siyasetleriyle onların istekleriyle tıpa tıp örtüşen sözde islami anlayışları kucaklamakta gerisini ise dışlamaktalar.Evrensel bir kavram olan zulüm ve mazlumiyet,zalim ve mazlum diller ve kimlikler değişik olsa da bu kavramları anlamada herkes aynıdır.Yani bu kavramlara kimse yabancı değildir.Zulüm o menfur yüzünü, bazen Venezuellada bazen yemende bazen karabağda bezen filistinde bazan uygur da bezen Miyammar da Suriye de,Irakta ,Afganistan da ve bazen de ali suudun zulüm ve istibdadı altında ezilen bizzat vahyin beşiği olan o kutsal beldelerde daha bir kaç gün önce başları kesilerek idam edilen 37 suudi vatandaşı müslümana, en kolay yoldan kendilerine terörist adı koyarak idam etmişlerdir.Bu zulüm karşısın da gıkı çıkmayanlar demokrasiden nasıl söz edebilirler.İki yüzlü batılıların, ABD,İsrail ve Suudi hanedanının takındıkları hasmane tavırlarından dolayı lanet nefret ve şiddetle kınıyoruz.kahrolsun zalimler ,yaşasın gözleri ufukda kurtuluşu bekleyen mazlumlar”
“Daha sonra vatandaşlar sessizce dağıldılar.







YORUMLAR