17 YAŞINDAKİ KIZ İNTİHAR ETTİ
17 YAŞINDAKİ KIZ İNTİHAR ETTİ Iğdır Merkeze Bağlı Bayraktutan köyünde oturan bir genç kız kendini mutfağa asarak intihar etti. Iğdır Lisesinden bu sene mezun olan Kübra Gülmez kendini mutfak tavana ot balyası ipiyle asarak intihar etti. Sahur zamanı intihar ettiği tahmin edilen genç kızı sahura kalkan ailesi asılı buldu.Jandarma İntiharla ilgili soruşturmaya devam ederken savcılık talimatıyla ceset Trabzon adli tıp kurumuna gönderildi. Kübra Gülmez’in Üniversiteyi kazanamadığı için mi yoksa başka nedenden dolayımı intihar ettiği araştırılıyor.
17 Temmuz 2014 - 01:24
17 YAŞINDAKİ KIZ İNTİHAR ETTİ
Iğdır Merkeze Bağlı Bayraktutan köyünde oturan bir genç
kız kendini mutfağa asarak intihar etti.
Iğdır Lisesinden bu sene mezun olan Kübra Gülmez kendini
mutfak tavana ot balyası ipiyle asarak intihar etti.
Sahur zamanı intihar ettiği tahmin edilen genç kızı
sahura kalkan ailesi asılı buldu.Jandarma İntiharla ilgili
soruşturmaya devam ederken savcılık talimatıyla ceset Trabzon adli tıp
kurumuna gönderildi.
Kübra Gülmez’in Üniversiteyi kazanamadığı için mi yoksa
başka nedenden dolayımı intihar ettiği araştırılıyor.







YORUMLAR