17 YAŞINDAKİ KIZ İNTİHAR ETTİ

17 YAŞINDAKİ KIZ İNTİHAR ETTİ Iğdır Merkeze Bağlı Bayraktutan köyünde oturan bir genç kız kendini mutfağa asarak intihar etti. Iğdır Lisesinden bu sene mezun olan Kübra Gülmez kendini mutfak tavana ot balyası ipiyle asarak intihar etti. Sahur zamanı intihar ettiği tahmin edilen genç kızı sahura kalkan ailesi asılı buldu.Jandarma İntiharla ilgili soruşturmaya devam ederken savcılık talimatıyla ceset Trabzon adli tıp kurumuna gönderildi. Kübra Gülmez’in Üniversiteyi kazanamadığı için mi yoksa başka nedenden dolayımı intihar ettiği araştırılıyor.

17 YAŞINDAKİ KIZ İNTİHAR ETTİ
17 Temmuz 2014 - 01:24

17 YAŞINDAKİ KIZ İNTİHAR ETTİ



               Iğdır Merkeze Bağlı Bayraktutan köyünde oturan bir genç

kız kendini mutfağa asarak intihar etti.



              Iğdır Lisesinden bu sene mezun olan Kübra Gülmez kendini

mutfak  tavana ot balyası ipiyle asarak intihar etti.



               Sahur zamanı  intihar ettiği tahmin edilen genç kızı

sahura kalkan ailesi asılı buldu.Jandarma İntiharla ilgili

soruşturmaya devam ederken savcılık talimatıyla ceset Trabzon adli tıp

kurumuna gönderildi.



            Kübra Gülmez’in Üniversiteyi kazanamadığı için mi yoksa

başka nedenden dolayımı intihar ettiği araştırılıyor.
 


 


 

YORUMLAR

  • 0 Yorum