Yeni Vali Ahmet Turgay Alpman görevine başladı

Yeni Vali Ahmet Turgay Alpman görevine başladı 30 Mayıs 2016 tarihinde Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan’ın imzası ile Bakanlar Kurulunda alınan kararla Mülkiye Baş Müfettişliği görevinden Iğdır Valisi görevine getirilen, Ahmet Turgay Alpman Iğdır’a geldi.

 Yeni Vali Ahmet Turgay Alpman görevine başladı
10 Haziran 2016 - 15:23
            Yeni Vali Ahmet Turgay Alpman  görevine başladı

     30 Mayıs 2016 tarihinde Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan’ın imzası ile Bakanlar Kurulunda alınan kararla Mülkiye Baş Müfettişliği görevinden Iğdır Valisi görevine getirilen, Ahmet Turgay Alpman Iğdır’a geldi. 

           Havayolu ile Iğdır’a   gelen Vali Alpman’ı Iğdır Havalimanında Vali Yardımcıları Muhlis Arslan, Bilgehan Karanfil ve Mevlüt Özmen Karşıladı.

               Daha sonra makam aracı ile Iğdır Val,iliği Hizmet binasına gelen yeni Vali Ahmet Turgay Alpman’ı Kamu Kurum ve Kuruluşları amirleri karşıladı. Alpman’a, Jandarma Komutanı Albay Mustafa Ulus  Iğdır İl Emniyet Müdürü Yüksel Babal, Milli Eğitim Müdürü Hakan Cırıt,İl Özel İdaresi genel sekreteri Ferhat Akkuş hoş geldin dileklerini sunan ilk isimler oldular. Valilik binası önünde bulunan bahçede karşılamaya iştirak eden resmi kurum amirleri ve davetlilerin hepsi ile selamlaşan ve kısa kısa sohbet eden Iğdır’ın yeni Valisi Alpman ilk iş olarak Iğdır Valiliği hatıra defterini imzaladı.

Iğdır’ın yeni Valisi Alpman daha sonra kendisini karşılamaya gelenleri makamında ağırladı. Burada basın mensuplarının sorularını cevaplayan Alpman kısaca özgeçmişinden bahsederek; “Adana Ceyhan’da 1957 yılında devlet memuru bir babanın evladı olarak dünyaya geldim. Babamın memuriyet görevinden dolayı ilk ve orta öğrenimim boyunca farklı şehirlerde eğitim alma imkanı yakaladım. Siyasal Bilgiler mezunuyum. Konya’da, Hatay’da, Isparta’da, Sakarya’da Kaymakam vekillikleri Burdur İlimizin Tefenni İlçesinde ve Bayburt İlimizin Demirözü İlçesinde Kaymakamlık görevinde bulundum. Ne tesadüftür ki Iğdır’ın il olduğu tarihlerde Mülkiye Müfettişi olarak göreve başladım. 34 Yıllık bir mesleki geçmişim var. Değerli büyüklerimiz bizleri bu kıymetli göreve layık gördüler. Bu sebeple bu görevin sorumluluğunu çok iyi biliyorum. Gecemi gündüzüme katıp devletimize geçmişte nasıl hizmet ettiysem Iğdır Valiliği görevini de en itinalı biçimde yerine getireceğime inanıyorum. Tabi ki bunu yaparken siyasilerimiz ve sivil toplum kuruluşlarımızla güzel bir mesai geçireceğimizi düşünüyorum. Iğdır’ın ne denli büyük bir stratejik önemi olduğunu hepimiz biliyoruz. Nahcivan’dan, Orta Asya Türk Cumhuriyetleri’ne uzanan bir kapı olarak Iğdır eminim çok daha iyi okunulacak bir şehrimiz olacak. Bölgedeki komşu ülkelerimizle yaşanan dostane hava Iğdır’ın menfaatinedir. Iğdır’ın kalkınması için elimizden gelenin fazlasını yapacağız. Iğdır’da güzel gelimeler yaşanıyor bu olumlu rüzgarı Allah’ın izni ile sürdürmeye devam edeceğiz” dedi.

Vali Alpman basın mensuplarının sorularını yanıtladıktan sonra resmi kurum müdürleri ile basına kapalı bir toplantı gerçekleştirdi.

 

YORUMLAR

  • 0 Yorum