YENİ ATANAN ÖĞRETMENLERE HOŞ GELDİN TOPLANTISI

YENİ ATANAN ÖĞRETMENLERE HOŞ GELDİN TOPLANTISI Milli Eğitim Müdürümüz Sayın Hakan GÖNEN başkanlığında ilimizde görev yapan aday öğretmenlere hoşgeldin programı yapıldı. Programda konuşma yapan Milli Eğitim Müdürümüz Sayın Hakan GÖNEN öğretmenlerimize hoşgeldin ve hayırlı olsun dileklerini iletti.

YENİ ATANAN ÖĞRETMENLERE HOŞ GELDİN TOPLANTISI
27 Ekim 2020 - 09:10 - Güncelleme: 27 Ekim 2020 - 09:47
YENİ ATANAN ÖĞRETMENLERE HOŞ GELDİN TOPLANTISI

Milli Eğitim Müdürümüz Sayın Hakan GÖNEN başkanlığında ilimizde görev yapan aday öğretmenlere hoşgeldin programı yapıldı. Programda konuşma yapan Milli Eğitim Müdürümüz Sayın Hakan GÖNEN öğretmenlerimize hoşgeldin ve hayırlı olsun dileklerini iletti

 

YORUMLAR

  • 0 Yorum