Yaycı Köyü'ne  Asfalt  Döküldü 

Iğdır İl Özel İdaresi’nden Yaycı Köyü Yoluna Asfalt Çalışması Yapıldı. Asfalt yapılan yol 16 köy tarafından aktif olarak kullanılacak.

Yaycı Köyü'ne  Asfalt  Döküldü 
07 Ağustos 2025 - 19:38
Yaycı Köyü’ne  Asfalt  Döküldü 

Iğdır İl Özel İdaresi’nden Yaycı Köyü Yoluna Asfalt Çalışması Yapıldı. Asfalt yapılan yol 16 köy tarafından aktif olarak kullanılacak. 

2025 yılı KÖYDES yatırım programı kapsamında Yaycı köyü yolunda başlatılan 1,35 kilometrelik sıcak asfalt çalışması tamamlandı ve yol vatandaşların hizmetine sunuldu. 

Yaycı Köyü Muhtarı Ferhat Yıldız “Emeği geçen herkese şükranlarımı sunuyorum”
Asfalt yapım çalışmalarının bittiğini belirten Yaycı Köyü Muhtarı Ferhat Yıldız, “Sayın Iğdır Valimiz  Ercan  Turan başta olmak üzere emeği geçen arkadaşlara özellikle teşekkür ediyorum. Ayrıca Iğdır İl Özel İdaresi Genel Sekreteri Yüksel Kasım Çarman ve çalışma arkadaşlarına Yaycı Köyü Olarak şükranlarımızı sunuyoruz” dedi

YORUMLAR

  • 0 Yorum