VALİMİZ YENİ ATANAN MÜHENDİSLERLE BİR ARAYA GELDİ

VALİMİZ YENİ ATANAN MÜHENDİSLERLE BİR ARAYA GELDİ Valimiz Sn. Enver Ünlü, Vali Yardımcısı Yunus Koç ve İl Özel İdaresi Genel Sekreteri Ferhat Akkuş ile birlikte İl Özel İdaresi bünyesinde

VALİMİZ YENİ ATANAN MÜHENDİSLERLE BİR ARAYA GELDİ
02 Aralık 2018 - 10:28
VALİMİZ YENİ ATANAN MÜHENDİSLERLE BİR ARAYA GELDİ

Valimiz Sn. Enver Ünlü, Vali Yardımcısı Yunus Koç ve İl Özel İdaresi Genel Sekreteri Ferhat Akkuş ile birlikte İl Özel İdaresi bünyesinde istihdam edilen mühendislerle Iğdır Valiliği Toplantı Salonunda bir araya geldi.

Valimiz, mühendislere görevlerinin hayırlı olması temennisinde bulunarak ilimizin gelişimine katkı sağlamak için el birliğiyle daha çok çalışılması gerektiğini belirtti.

YORUMLAR

  • 0 Yorum