VALİMİZ ESNAFLARIMIZIN YENİ YILINI TEBRİK ETTİ
VALİMİZ ESNAFLARIMIZIN YENİ YILINI TEBRİK ETTİ Valimiz Sn. Enver Ünlü, İl Emniyet Müdürü Hüseyin Göllüce ile birlikte esnaf ziyaretlerinde bulundu. Esnafın sorunlarını ve dileklerini dinleyen Valimiz, devletin kapılarının he
01 Ocak 2019 - 15:26
VALİMİZ ESNAFLARIMIZIN YENİ YILINI TEBRİK ETTİ
Valimiz Sn. Enver Ünlü, İl Emniyet Müdürü Hüseyin Göllüce ile birlikte esnaf ziyaretlerinde bulundu.
Esnafın sorunlarını ve dileklerini dinleyen Valimiz, devletin kapılarının her zaman kendilerine sonuna kadar açık olduğunu belirterek, yeni yılda bol ve hayırlı kazançlar dileğinde bulundu.
Esnaflarımız ise ziyaretler esnasında duygularını, ''Devletin sıcak, gülen ve anlayışlı yüzünü Iğdır'a geldiği günden itibaren sürdüren, her zaman halkla iç içe olan, vatandaşların sorunlarıyla yakından ilgilenen Valimize yapmış olduğu bu ziyaretler için teşekkür ediyoruz.'' sözleriyle dile getirdi.







YORUMLAR