VALİMİZ ÇOCUK EVİ SAKİNLERİYLE İFTARDA BULUŞTU

VALİMİZ ÇOCUK EVİ SAKİNLERİYLE İFTARDA BULUŞTU Valimiz Sn. Enver Ünlü ve eşi Sema Ünlü Hanımefendi’nin himayelerinde, Aile, Çalışma ve Sosyal Hizmetler İl Müdürlüğü tarafından çocuk evlerinde kalan yavrularımıza yönelik iftar progra

VALİMİZ ÇOCUK EVİ SAKİNLERİYLE İFTARDA BULUŞTU
17 Mayıs 2019 - 05:22

VALİMİZ ÇOCUK EVİ SAKİNLERİYLE İFTARDA BULUŞTU

Valimiz Sn. Enver Ünlü ve eşi Sema Ünlü Hanımefendi’nin himayelerinde, Aile, Çalışma ve Sosyal Hizmetler İl Müdürlüğü tarafından çocuk evlerinde kalan yavrularımıza yönelik iftar programı düzenlendi.

Kurulan iftar masalarını dolaşarak çocuklarımızın Ramazan Ayını tebrik eden Valimiz, akşam boyunca evlatlarımızla yakından ilgilenerek sohbet etti.





 



YORUMLAR

  • 0 Yorum