VALİ DAVUT HANER DÜNYA ÇEVRE GÜNÜ ETKİNLİĞİNE KATILDI

VALİMİZ DAVUT HANER DÜNYA ÇEVRE GÜNÜ ETKİNLİĞİNE KATILDI Valimiz Davut Haner, 5 Haziran Dünya Çevre Günü vesilesiyle Çevre ve Şehircilik İl Müdürlüğünde düzenlenen etkinlik programına katıldı. Saygı duruşu ve İstiklal Marşı’nın okunmasıyla başlayan programda açılış konuşması Çevre ve Şehircilik İl Müdürü tarafından gerçekleştirildi. Açılış konuşmasına müteakip öğrenciler tarafından Çevre Andının Okunuşu, tiyatro gösterisi ve çevre konulu sinevizyon gösterisi icra edildi. Akabinde r

VALİ DAVUT HANER DÜNYA ÇEVRE GÜNÜ ETKİNLİĞİNE KATILDI
14 Haziran 2015 - 10:16
VALİMİZ DAVUT HANER DÜNYA ÇEVRE GÜNÜ ETKİNLİĞİNE KATILDI







 Valimiz Davut Haner, 5 Haziran Dünya Çevre Günü vesilesiyle Çevre ve Şehircilik İl Müdürlüğünde düzenlenen etkinlik programına katıldı.



    Saygı duruşu ve İstiklal Marşı’nın okunmasıyla başlayan programda açılış konuşması Çevre ve Şehircilik İl Müdürü tarafından gerçekleştirildi.



    Açılış konuşmasına müteakip öğrenciler tarafından Çevre Andının Okunuşu, tiyatro gösterisi ve çevre konulu sinevizyon gösterisi icra edildi. Akabinde resim yarışmasında başarılı olan öğrencilerimize Valimiz Davut Haner tarafından ödülleri verildi.



    Program mahalli sanatçıların konserinin ardından son buldu.

YORUMLAR

  • 0 Yorum