SOKAĞA ÇIKMA YASAĞINDA SOKAK HAYVANLARI UNUTULMADI

SOKAĞA ÇIKMA YASAĞINDA SOKAK HAYVANLARI UNUTULMADI Iğdır belediyesi veterinerlik işleri müdürlüğü ile sivil toplum örgütleri sokağa çıkma yasağının uygulandığı günlerde sokak hayvanlarını unutmadılar.

SOKAĞA ÇIKMA YASAĞINDA SOKAK HAYVANLARI UNUTULMADI
01 Ocak 2021 - 16:31
SOKAĞA ÇIKMA YASAĞINDA SOKAK HAYVANLARI UNUTULMADI

 

              Iğdır belediyesi veterinerlik işleri müdürlüğü ile sivil toplum örgütleri sokağa çıkma yasağının uygulandığı günlerde sokak hayvanlarını unutmadılar.

                Türkav Iğdır temsilciliği, Türk Eğitim sen, Ülkü Ocakları, gönüllü hayvan severler gurubu, belirlenen güzergahlarda  sokak hayvanalrı için yem bıraktılar.

                Türk Eğitim Sen il başkanı Ali Arslan, Türkav Iğdır temsilcisi Kurban Parlar, , Ülkü Ocakları il başkanı Mutluhan Kaşkar yaptıkları konuşmalarda ,”Sokağa çıkma yasağının olduğu bu günlerde hayvanların yiyeceksiz kaldığını bu nedenle sokak hayvanları için Belediye veterinerlik işlerinin belirlediği güzergahlara yem bıraktıklarını. Herkesin sokak hayvanlarına sahip çıkmaları gerektiğini söylediler.

                Etkinliğe katılan gönüllülerde ,sokak hayvanlarına destek olmak için buradayız.Dilsiz olan hayvanlara sahip çıkmalıyız”dediler.

                             Iğdır belediye Veterinerlik işleri müdürü  Serdar Akuş'da" Koronavirüs döneminde sokak hayvanlarımız sokağa çıkma yasağı nedeniyle  yiyecek bulmakta zorlanmasınlar diye bizler gerekeni yaparak belli yerlere yiyecek mama bırakıyoruz. Bu seferde sivil toplum örgütlerimiz destek oldular kendilerine teşekkür ediyorum"dedi.

YORUMLAR

  • 0 Yorum