özel idareden 'Sıfır Atık Projesi'

’Sıfır Atık Projesi’

özel idareden 'Sıfır Atık Projesi'
07 Aralık 2018 - 13:16

  ’Sıfır Atık Projesi’ 

Çevre ve Şehircilik Bakanlığı tarafından Türkiye genelinde başlatılan ’Sıfır Atık Projesi’ kapsamında Iğdır İl Özel İdaresi de uygulamaya başladı.

     Çevre ve Şehircilik Bakanlığı tarafından hayata geçirilen ve Cumhurbaşkanımız sayın  Recep Tayyip Erdoğan’ın eşi Emine Erdoğan’ın himayesinde başlatılan ’Sıfır Atık Projesine  İlimizde de uygulaya geçildi. Çevre ve Şehircilik İl Müdürlüğü tarafından  yaptırılan  geri dönüşüm kumbaralarının ilimizde bulunan tüm kamu kurumlarına dağıtımı yapıldı.  Çevre ve Şehircilik İl Müdürü Muhammed Bektaş projeye verdikleri desteklerden dolayı İl Özel İdaresi Genel Sekreteri Ferhat Akkuş’a,  teşekkür ziyaretinde bulundu.

Proje kapsamında; geri dönüştürülebilen atıklar kağıt, plastik, cam, metal ve organik atıklar olarak renklerine göre gruplandırılarak toplanan atıklar lisanslı firmalar tarafından tartılarak toplanması ve geri dönüşüm tesisine gönderilmesi suretiyle ekonomiye katkı sağlaması hedeflenmektedir.


...

YORUMLAR

  • 0 Yorum