ÖĞRETMEN VE ÖĞRENCİLERİMİZE BAŞARILAR DİLİYORUM
ÖĞRETMEN VE ÖĞRENCİLERİMİZE BAŞARILAR DİLİYORUM Her yıl olduğu gibi 2015-2016 eğitim ve öğretim yılının başlamasıyla birlikte bizim için çok değerli olan, öğrenci ve velilerimiz, öğretmenlerimiz ve yöneticilerimiz açısından yeni bir heyecan yaşanmaktadır. Özellikle ilk kez okul sıralarında yer alan öğrencilerimiz ve anne babalarında bambaşka bir heyecan ve mutluluk oluşmaktadır. Öğrencilerimiz ve velilerimizin heyecanının yanında yılların tecrübelerini taşıyan kıymetli öğretmenlerimiz
03 Ekim 2015 - 13:24
ÖĞRETMEN VE ÖĞRENCİLERİMİZE BAŞARILAR DİLİYORUM
Her yıl olduğu gibi 2015-2016 eğitim ve öğretim yılının başlamasıyla birlikte bizim
için çok değerli olan, öğrenci ve velilerimiz, öğretmenlerimiz ve yöneticilerimiz açısından
yeni bir heyecan yaşanmaktadır. Özellikle ilk kez okul sıralarında yer alan öğrencilerimiz ve
anne babalarında bambaşka bir heyecan ve mutluluk oluşmaktadır.
Öğrencilerimiz ve velilerimizin heyecanının yanında yılların tecrübelerini taşıyan
kıymetli öğretmenlerimiz yeni eğitim ve öğretim döneminin aşkı ve şevkiyle yavrularımızı en
güzel şekilde yetiştirmenin plan ve programını hazırlarken, ilk kez ders anlatacak
öğretmelerimizde tatlı bir heyecan yaşamaktadır. Bu vesileyle 2015-2016 eğitim ve öğretim
döneminin tüm öğretmenlerimiz, öğrencilerimiz ve velilerimiz açısından başarılı ve
mutluluklarla dolu bir dönem olmasını temenni ediyorum.
İl Emniyet Müdürlüğü olarak; Emniyet Genel Müdürlüğü ve Milli Eğitim
Bakanlığı’nın birlikteliğinde “Güvenli okul –Güvenli eğitim iş birliği projesi” kapsamında
okullarımızda meydana gelmesi muhtemel şiddet olaylarının önlenmesi, öğrencilerimizin
zararlı madde ve diğer alışkanlıklara karşı korunmalarına yönelik, Iğdır İl Merkezinde
bulunan, 15 Lise, 16 Ortaokul, 22 İlkokul ve 2 Özel okul olmak üzere toplam 55 Okulun
çevresinde önleyici tedbirler alınmış, bununla birlikte rütbeli personelimiz okullarda gerekli
koordinasyonun, asayiş ve güvenliğin sağlanması amacıyla görevlendirilmiştir.
Basın ve Kamuoyuna saygıyla duyurulur.
Yüksel BABAL
İl Emniyet Müdürü
1.Sınıf Emniyet Müdürü
Her yıl olduğu gibi 2015-2016 eğitim ve öğretim yılının başlamasıyla birlikte bizim
için çok değerli olan, öğrenci ve velilerimiz, öğretmenlerimiz ve yöneticilerimiz açısından
yeni bir heyecan yaşanmaktadır. Özellikle ilk kez okul sıralarında yer alan öğrencilerimiz ve
anne babalarında bambaşka bir heyecan ve mutluluk oluşmaktadır.
Öğrencilerimiz ve velilerimizin heyecanının yanında yılların tecrübelerini taşıyan
kıymetli öğretmenlerimiz yeni eğitim ve öğretim döneminin aşkı ve şevkiyle yavrularımızı en
güzel şekilde yetiştirmenin plan ve programını hazırlarken, ilk kez ders anlatacak
öğretmelerimizde tatlı bir heyecan yaşamaktadır. Bu vesileyle 2015-2016 eğitim ve öğretim
döneminin tüm öğretmenlerimiz, öğrencilerimiz ve velilerimiz açısından başarılı ve
mutluluklarla dolu bir dönem olmasını temenni ediyorum.
İl Emniyet Müdürlüğü olarak; Emniyet Genel Müdürlüğü ve Milli Eğitim
Bakanlığı’nın birlikteliğinde “Güvenli okul –Güvenli eğitim iş birliği projesi” kapsamında
okullarımızda meydana gelmesi muhtemel şiddet olaylarının önlenmesi, öğrencilerimizin
zararlı madde ve diğer alışkanlıklara karşı korunmalarına yönelik, Iğdır İl Merkezinde
bulunan, 15 Lise, 16 Ortaokul, 22 İlkokul ve 2 Özel okul olmak üzere toplam 55 Okulun
çevresinde önleyici tedbirler alınmış, bununla birlikte rütbeli personelimiz okullarda gerekli
koordinasyonun, asayiş ve güvenliğin sağlanması amacıyla görevlendirilmiştir.
Basın ve Kamuoyuna saygıyla duyurulur.
Yüksel BABAL
İl Emniyet Müdürü
1.Sınıf Emniyet Müdürü







YORUMLAR