Öğrenciler "İstanbul - Çanakkale gezisi"için Uğurlandı

Öğrenciler “İstanbul - Çanakkale gezisi”için Uğurlandı İl Emniyet Müdürlüğü Toplum Destekli Polislik Şube Müdürlüğü tarafından 2014 yılı içerisinde, Güvenli Hayat ve Güvenli Gelecek İçin Çocuk ve Gençleri Sosyal Koruma ve Destek Programı (ÇOGEP) kapsamında hazırlanarak faaliyete geçirilen “Doğudan Yükselen Umutlar-2” projesi-kültürel ve sosyal amaçlı gezi organizasyonları faaliyeti içerisinde 21-25 Mayıs 2014 tarihleri arasında 4 günlük “İstanbul - Çanakkale gezisi” düzenlendi. İlimizde bulunan

Öğrenciler "İstanbul - Çanakkale gezisi"için Uğurlandı
23 Mayıs 2014 - 22:50

Öğrenciler “İstanbul - Çanakkale gezisi”için Uğurlandı

İl Emniyet Müdürlüğü Toplum Destekli Polislik Şube Müdürlüğü

tarafından 2014 yılı içerisinde, Güvenli Hayat ve Güvenli Gelecek İçin

Çocuk ve Gençleri Sosyal Koruma ve Destek Programı (ÇOGEP) kapsamında

hazırlanarak faaliyete geçirilen “Doğudan Yükselen Umutlar-2”

projesi-kültürel ve sosyal amaçlı gezi organizasyonları faaliyeti

içerisinde 21-25  Mayıs 2014 tarihleri arasında 4 günlük “İstanbul -

Çanakkale gezisi” düzenlendi.

İlimizde bulunan ortaokul ve lise düzeyindeki öğrencilerimiz arasında

birlik beraberlik ve kardeşlik duygularını arttırmak, ülkemizin tarihi

açısından önemli

olayların yaşandığı yerleri ve tarihi yerleri göstermek, il dışına

çıkma imkanı bulamayan öğrencilerimize fırsat eşitliği sunmak amacıyla

organize edilen gezimize; Proje faaliyetleri kapsamında ayrı ayrı

düzenlenen Bilgi Yarışması, Kitap Okuma Yarışması, Resim ve

Kompozisyon yarışmaları neticesinde il merkezi ve ilçelerimizden

dereceye giren öğrenciler, Şehit-Gazi ailelerimizin çocuklarından

seçilen öğrenciler, ekonomik nedenler dolayısıyla

sosyal açıdan eksikliği bulunan ve il dışına çıkma imkanı bulamamış

öğrenciler arasından seçilen toplam 35 öğrenci ile İl Emniyet

Müdürlüğü personeli, proje ortağı olan İl Milli

Eğitim Müdürlüğü personeli ve İl Sağlık Müdürlüğü personeli ile

birlikte toplam 40 kişinin katılımıyla Iğdır Valilik binası önünden

uğurlandı.

Iğdır Valisi Davut Haner, 21-25  Mayıs 2014 tarihleri arasında 4

günlük “İstanbul - Çanakkale gezisi” düzenlendi. Bütün okullardan

seçilen öğrencilerimize uğurlayacağız.   Bu anlamlı ve bir okadarda

güzzel gezide  öğrencilerin, kendi tarihlerini bizzat görerek ve

yaşayarak tanık olacaklar. “dedi.

Iğdır Emniyet Müdür Yüksel Babal, 4 Günlük gezi kapsamında

Öğrencilerimizi uğurluyoruz. 21 Mayıs 2014 Çarşamba günü Iğdır

Havalimanı’ndan saat 12:50 uçağı ile İstanbul İline hareket edilecek,

sonra karayolu ile Çanakkale İline geçilecektir. Çanakkale İlinde, o

bölgenin ruhunu ve tarihini hissettirecek ve kardeşlik duygularını

pekiştirecek olan Kilitbahir

Kale, Mecidiye Tabyaları, Seyit Onbaşı, Şahin dere Şehitliği,

Çanakkale Şehitleri, Abidesi, Seddülbahir Yahya Çavuş Şehitliği ve

Ertuğrul Koyu, Kaba tepe Tanıtma

Müzesi, Anzak siperleri, 57. Alay Şehitliği, Conkbayırı ve Atatürk’ün

saatinden vurulduğu yer gezilecektir. İstanbul ilinde Dolmabahçe

Sarayı, Sultanahmet, Ayasofya, Yerebatan Sarnıcı, Kapalı Çarşı,

Topkapı Sarayı, Miniatürk, Panorama 1453 gibi tarihi ve turistik

yerlerin gezilmesi planlanmaktadır.”dedi.

Daha sonra Iğdır Valisi Davut Haner, Iğdır Emniyet Müdürü Yüksel

Babal, Iğdır il milli eğitim müdürü Tahir Kaman öğrencilerle teker

teker görüşerek uğurladı.
 


 


 

YORUMLAR

  • 0 Yorum