Öğrenciler "İstanbul - Çanakkale gezisi"için Uğurlandı
Öğrenciler “İstanbul - Çanakkale gezisi”için Uğurlandı İl Emniyet Müdürlüğü Toplum Destekli Polislik Şube Müdürlüğü tarafından 2014 yılı içerisinde, Güvenli Hayat ve Güvenli Gelecek İçin Çocuk ve Gençleri Sosyal Koruma ve Destek Programı (ÇOGEP) kapsamında hazırlanarak faaliyete geçirilen “Doğudan Yükselen Umutlar-2” projesi-kültürel ve sosyal amaçlı gezi organizasyonları faaliyeti içerisinde 21-25 Mayıs 2014 tarihleri arasında 4 günlük “İstanbul - Çanakkale gezisi” düzenlendi. İlimizde bulunan
23 Mayıs 2014 - 22:50
Öğrenciler “İstanbul - Çanakkale gezisi”için Uğurlandı
İl Emniyet Müdürlüğü Toplum Destekli Polislik Şube Müdürlüğü
tarafından 2014 yılı içerisinde, Güvenli Hayat ve Güvenli Gelecek İçin
Çocuk ve Gençleri Sosyal Koruma ve Destek Programı (ÇOGEP) kapsamında
hazırlanarak faaliyete geçirilen “Doğudan Yükselen Umutlar-2”
projesi-kültürel ve sosyal amaçlı gezi organizasyonları faaliyeti
içerisinde 21-25 Mayıs 2014 tarihleri arasında 4 günlük “İstanbul -
Çanakkale gezisi” düzenlendi.
İlimizde bulunan ortaokul ve lise düzeyindeki öğrencilerimiz arasında
birlik beraberlik ve kardeşlik duygularını arttırmak, ülkemizin tarihi
açısından önemli
olayların yaşandığı yerleri ve tarihi yerleri göstermek, il dışına
çıkma imkanı bulamayan öğrencilerimize fırsat eşitliği sunmak amacıyla
organize edilen gezimize; Proje faaliyetleri kapsamında ayrı ayrı
düzenlenen Bilgi Yarışması, Kitap Okuma Yarışması, Resim ve
Kompozisyon yarışmaları neticesinde il merkezi ve ilçelerimizden
dereceye giren öğrenciler, Şehit-Gazi ailelerimizin çocuklarından
seçilen öğrenciler, ekonomik nedenler dolayısıyla
sosyal açıdan eksikliği bulunan ve il dışına çıkma imkanı bulamamış
öğrenciler arasından seçilen toplam 35 öğrenci ile İl Emniyet
Müdürlüğü personeli, proje ortağı olan İl Milli
Eğitim Müdürlüğü personeli ve İl Sağlık Müdürlüğü personeli ile
birlikte toplam 40 kişinin katılımıyla Iğdır Valilik binası önünden
uğurlandı.
Iğdır Valisi Davut Haner, 21-25 Mayıs 2014 tarihleri arasında 4
günlük “İstanbul - Çanakkale gezisi” düzenlendi. Bütün okullardan
seçilen öğrencilerimize uğurlayacağız. Bu anlamlı ve bir okadarda
güzzel gezide öğrencilerin, kendi tarihlerini bizzat görerek ve
yaşayarak tanık olacaklar. “dedi.
Iğdır Emniyet Müdür Yüksel Babal, 4 Günlük gezi kapsamında
Öğrencilerimizi uğurluyoruz. 21 Mayıs 2014 Çarşamba günü Iğdır
Havalimanı’ndan saat 12:50 uçağı ile İstanbul İline hareket edilecek,
sonra karayolu ile Çanakkale İline geçilecektir. Çanakkale İlinde, o
bölgenin ruhunu ve tarihini hissettirecek ve kardeşlik duygularını
pekiştirecek olan Kilitbahir
Kale, Mecidiye Tabyaları, Seyit Onbaşı, Şahin dere Şehitliği,
Çanakkale Şehitleri, Abidesi, Seddülbahir Yahya Çavuş Şehitliği ve
Ertuğrul Koyu, Kaba tepe Tanıtma
Müzesi, Anzak siperleri, 57. Alay Şehitliği, Conkbayırı ve Atatürk’ün
saatinden vurulduğu yer gezilecektir. İstanbul ilinde Dolmabahçe
Sarayı, Sultanahmet, Ayasofya, Yerebatan Sarnıcı, Kapalı Çarşı,
Topkapı Sarayı, Miniatürk, Panorama 1453 gibi tarihi ve turistik
yerlerin gezilmesi planlanmaktadır.”dedi.
Daha sonra Iğdır Valisi Davut Haner, Iğdır Emniyet Müdürü Yüksel
Babal, Iğdır il milli eğitim müdürü Tahir Kaman öğrencilerle teker
teker görüşerek uğurladı.






YORUMLAR