MİNİK ÖĞRENCİLER VATANSEVERLİK TEMASINI İŞLEDİLER

MİNİK ÖĞRENCİLER VATANSEVERLİK TEMASINI İŞLEDİLER Iğdır Hüsnü M.Özyeğin İlkokulu öğrencileri bu ay Değerler Eğitiminde "Vatanseverlik" temasını işlediler.

MİNİK ÖĞRENCİLER VATANSEVERLİK TEMASINI İŞLEDİLER
02 Nisan 2016 - 14:32
MİNİK ÖĞRENCİLER VATANSEVERLİK TEMASINI İŞLEDİLER

                 Iğdır Hüsnü M.Özyeğin İlkokulu öğrencileri bu ay Değerler Eğitiminde "Vatanseverlik" temasını işlediler.

                Anasınıfı öğrencileri vatanımızın nasıl kazanıldığına dair resimler yaparak yaptıkları resimleri okullarında sergiledikten sonra öğretmenleri Nihal Karabulut ve Sibel Yalçın refakatinde İl Jandarma Komutanlığına ziyarete gittiler.

              Selamlama şiirlerini ve diğer öğrendikleri şiirleri askerler karşısında okuduktan sonra yaptıkları resimleri askerlere ve Alay Komutanına hediye ettiler.Hediye edilen resimlerin çerçeveletilerek karakollara dağıtılacağı söyleyen Alay Komutanı Mustafa Ulus ve askerler öğretmenlere teşekkürlerini sundular.

            Minik öğrenciler, vatan,asker  ve bayrak sevgisini daha iyi bir şekilde  öğrendiklerini söylediler.

YORUMLAR

  • 0 Yorum