Mehmet ÖZTÜRK, 19 Mayıs Bayramı mesajı

Afad Sen Genel Başkan Yardımcısı Mehmet ÖZTÜRK, 19 Mayıs Atatürk’ü Anma Gençlik ve Spor Bayramı dolayısıyla bir mesaj yayımladı. Afad Sen Genel Başkan Yardımcısı Mehmet ÖZTÜRK 19 Mayıs Millî Mücad

 Mehmet ÖZTÜRK, 19 Mayıs Bayramı mesajı
19 Mayıs 2019 - 09:44
Afad Sen Genel Başkan Yardımcısı Mehmet ÖZTÜRK,

19 Mayıs Atatürk’ü Anma Gençlik ve Spor Bayramı

dolayısıyla bir mesaj yayımladı.

Afad Sen Genel Başkan Yardımcısı Mehmet ÖZTÜRK 19 Mayıs Millî

Mücadelenin ilk kıvılcımının atıldığı, milletçe tekrar bağımsızlığa yürümenin ilk

adımı olduğunu belirtti, "Bu tarihi günün, Cumhuriyetimizin kuruluşuna giden

yolda Gazi Mustafa Kemal Atatürk'ün Samsun'a çıkarak bağımsızlık

mücadelemizi resmen ve fiilen başlatışının 100. yıl dönümünü kutlamanın

heyecan ve coşkusunu yaşıyoruz.

Öztürk sözlerine şöyle devam etti, Türk Milleti zaferlerle dolu şanlı

tarihinin yanı sıra, sıkıntılarla da karşı karşıya kalmıştır.   İnanıyorum ki, tarihi

boyunca bütün sıkıntıları atlatmayı başaran aziz milletimiz, bundan sonra da

aynı düşünceyle hareket edecek ve daha güzel daha büyük hedeflere yol

açacaktır. Hiç şüphesiz, bu hedefe, Gazi Mustafa Kemal'in Cumhuriyeti

emanet ettiği Türk Gençliğinin azmi, gayreti ve mücadeleleriyle ulaşacağız.

Bizler; bu yolda ülkemizin umudu ve göz bebeği olan siz gençlerimizin yanında

olmaktan her zaman gurur duyduk. Çünkü gençliğin gözlerinizdeki o pırıltıyı

görüyorum ve Gençliği Türkiye'yi aydınlatan güneşin ışığı olarak görmekteyim.

Afad Sen Genel Başkan Yardımcısı Mehmet ÖZTÜRK, Bu anlamlı günü

gençliğimize emanet eden, başta Büyük Önder Gazi Mustafa Kemal Atatürk

olmak üzere, İstiklal Savaşımızın kahramanları şehit ve gazilerimizi

rahmet, şükran ve minnetle anıyor, 19 Mayıs Atatürk'ü Anma, Gençlik ve

Spor Bayramını en içten dileklerimle kutluyorum dedi……

YORUMLAR

  • 0 Yorum