Mehmet ÖZTÜRK, 19 Mayıs Bayramı mesajı
Afad Sen Genel Başkan Yardımcısı Mehmet ÖZTÜRK, 19 Mayıs Atatürk’ü Anma Gençlik ve Spor Bayramı dolayısıyla bir mesaj yayımladı. Afad Sen Genel Başkan Yardımcısı Mehmet ÖZTÜRK 19 Mayıs Millî Mücad
19 Mayıs 2019 - 09:44
Afad Sen Genel Başkan Yardımcısı Mehmet ÖZTÜRK,
19 Mayıs Atatürk’ü Anma Gençlik ve Spor Bayramı
dolayısıyla bir mesaj yayımladı.
Afad Sen Genel Başkan Yardımcısı Mehmet ÖZTÜRK 19 Mayıs Millî
Mücadelenin ilk kıvılcımının atıldığı, milletçe tekrar bağımsızlığa yürümenin ilk
adımı olduğunu belirtti, "Bu tarihi günün, Cumhuriyetimizin kuruluşuna giden
yolda Gazi Mustafa Kemal Atatürk'ün Samsun'a çıkarak bağımsızlık
mücadelemizi resmen ve fiilen başlatışının 100. yıl dönümünü kutlamanın
heyecan ve coşkusunu yaşıyoruz.
Öztürk sözlerine şöyle devam etti, Türk Milleti zaferlerle dolu şanlı
tarihinin yanı sıra, sıkıntılarla da karşı karşıya kalmıştır. İnanıyorum ki, tarihi
boyunca bütün sıkıntıları atlatmayı başaran aziz milletimiz, bundan sonra da
aynı düşünceyle hareket edecek ve daha güzel daha büyük hedeflere yol
açacaktır. Hiç şüphesiz, bu hedefe, Gazi Mustafa Kemal'in Cumhuriyeti
emanet ettiği Türk Gençliğinin azmi, gayreti ve mücadeleleriyle ulaşacağız.
Bizler; bu yolda ülkemizin umudu ve göz bebeği olan siz gençlerimizin yanında
olmaktan her zaman gurur duyduk. Çünkü gençliğin gözlerinizdeki o pırıltıyı
görüyorum ve Gençliği Türkiye'yi aydınlatan güneşin ışığı olarak görmekteyim.
Afad Sen Genel Başkan Yardımcısı Mehmet ÖZTÜRK, Bu anlamlı günü
gençliğimize emanet eden, başta Büyük Önder Gazi Mustafa Kemal Atatürk
olmak üzere, İstiklal Savaşımızın kahramanları şehit ve gazilerimizi
rahmet, şükran ve minnetle anıyor, 19 Mayıs Atatürk'ü Anma, Gençlik ve
Spor Bayramını en içten dileklerimle kutluyorum dedi……
19 Mayıs Atatürk’ü Anma Gençlik ve Spor Bayramı
dolayısıyla bir mesaj yayımladı.
Afad Sen Genel Başkan Yardımcısı Mehmet ÖZTÜRK 19 Mayıs Millî
Mücadelenin ilk kıvılcımının atıldığı, milletçe tekrar bağımsızlığa yürümenin ilk
adımı olduğunu belirtti, "Bu tarihi günün, Cumhuriyetimizin kuruluşuna giden
yolda Gazi Mustafa Kemal Atatürk'ün Samsun'a çıkarak bağımsızlık
mücadelemizi resmen ve fiilen başlatışının 100. yıl dönümünü kutlamanın
heyecan ve coşkusunu yaşıyoruz.
Öztürk sözlerine şöyle devam etti, Türk Milleti zaferlerle dolu şanlı
tarihinin yanı sıra, sıkıntılarla da karşı karşıya kalmıştır. İnanıyorum ki, tarihi
boyunca bütün sıkıntıları atlatmayı başaran aziz milletimiz, bundan sonra da
aynı düşünceyle hareket edecek ve daha güzel daha büyük hedeflere yol
açacaktır. Hiç şüphesiz, bu hedefe, Gazi Mustafa Kemal'in Cumhuriyeti
emanet ettiği Türk Gençliğinin azmi, gayreti ve mücadeleleriyle ulaşacağız.
Bizler; bu yolda ülkemizin umudu ve göz bebeği olan siz gençlerimizin yanında
olmaktan her zaman gurur duyduk. Çünkü gençliğin gözlerinizdeki o pırıltıyı
görüyorum ve Gençliği Türkiye'yi aydınlatan güneşin ışığı olarak görmekteyim.
Afad Sen Genel Başkan Yardımcısı Mehmet ÖZTÜRK, Bu anlamlı günü
gençliğimize emanet eden, başta Büyük Önder Gazi Mustafa Kemal Atatürk
olmak üzere, İstiklal Savaşımızın kahramanları şehit ve gazilerimizi
rahmet, şükran ve minnetle anıyor, 19 Mayıs Atatürk'ü Anma, Gençlik ve
Spor Bayramını en içten dileklerimle kutluyorum dedi……







YORUMLAR