KÖY OKULUNDA NEVRUZ BAYRAMI COŞKUYLA KUTLANDI

KÖY OKULUNDA NEVRUZ BAYRAMI COŞKUYLA KUTLANDI
21 Mart 2022 - 22:27
KÖY OKULUNDA NEVRUZ BAYRAMI COŞKUYLA KUTLANDI
         Baharın gelişini temsil eden Nevruz Bayramı diğer adıyla Ergenekon bayramı, Iğdır’ın Yaycı köyünde kutlandı.
       Yaycı ilk ve Ortaokulu bahçesinde okul müdürü Emrah Gezer  ve öğretmenlerce düzenlenen nevruz programı, saygı duruşunda bulunulması ve İstiklal Marşı´nın okunmasıyla başladı.
        Halk oyunları ekiplerinin gösteri sunduğu programda, temsili olarak demir dövme, Ateş üzerinden atlama ve yumurta tokuşturma kösa kosa oyunu etkinliği gerçekleştirildi. Yedilevin dağıtımı yapıldı.
        Vatandaşlarda Bugün, baharın gelişi ve doğanın canlandığı gündür. Nevruz, bereketin, bolluğun, barışın ve hoşgörünün simgesidir.,bayramın barış huzur getirmesini istediler. ",
       Programa İl Milli Eğitim Müdürü Servet Canlı,şube müdürleri,Cevdet Parlar,Hüseyin Kıran,Eğitim bir sen başkanı Erkan Çiğdem ,Özel idare müdürlerinden Şener Yıldırım,Endüstri meslek lisesi müdürü Necdet Özer ve köy halkı katıldı.Ateşin üstünden atlanıp oyun oynadılar
 

YORUMLAR

  • 0 Yorum