Kovid-19 ile Mücadelede Denetim' Devam ediyor

Kovid-19 ile Mücadelede Denetim' Devam ediyor
02 Mayıs 2021 - 14:31

              İçişleri Bakanlığının illere gönderdiği genelgeye göre, Polis, Sağlık ekibi ve Zabıta personelin katılımıyla 17 gün sokağa çıkma kısıtlamasında  gün boyu “yoğunlaştırılmış dinamik denetim” yapılıyor.

                   Koronavirüs ile mücadele tedbirleri kapsamında ilimiz genelinde Maske, Mesafe ve Temizlik  kurallarına uyulması konusunda “Yoğunlaştırılmış Dinamik Denetim” faaliyetlerimiz aralıksız devam ediyor.
           Ayrıca toplu ulaşım araçlarına HES kodu kontrolü yapılmaksızın ve maskesiz yolcu alınmasının önüne geçilmesine özellikle dikkat ediliyor.Zabıta ve polsler hes kodu ve i yeri denetimine hız verdi.
Covid-19 salgını ile mücadele kapsamında alınan tedbirler ile belirlenen kurallar noktasında, gerek işletme sahiplerinin ve hizmet sağlayıcıların gerekse vatandaşlarımızın bilinçlendirilmelerini ve kurallara en üst seviyede uymalarını sağlamak amacıylaİl ve İlçe merkezi ve köylerimizde denetimler aralıksız yapılacağı belirtildi. 
Zabıta müdürü Caner Aydın ve ekibi denetimleri hızlandırarak vatandaşları maske mesafe temizlik konusunda uyarıyor.


YORUMLAR

  • 0 Yorum