İL EMNİYET MÜDÜRÜ YÜKSEL BABAL'DAN BİRLİK BERABERLİK YEMEĞİ

İL EMNİYET MÜDÜRÜ YÜKSEL BABAL’DAN BİRLİK BERABERLİK YEMEĞİ Iğdır Valimiz Sayın Ahmet Turgay ALPMAN’ın öncülüğünde, Jandarma Komutanı Kurmay Albay Karaman DİKMEN, İl Emniyet Müdürü Yüksel BABAL, Şube Müdürlerimiz ve İlimiz muhtarlarından, Zeki BAYAT (Söğütlü Mahallesi Muhtarı ), Servet GÜREL( Atatürk Mahalle Muhtarı),

İL EMNİYET MÜDÜRÜ YÜKSEL BABAL'DAN BİRLİK BERABERLİK YEMEĞİ
28 Temmuz 2016 - 08:50
İL EMNİYET MÜDÜRÜ YÜKSEL BABAL’DAN BİRLİK BERABERLİK YEMEĞİ

Iğdır Valimiz Sayın Ahmet Turgay ALPMAN’ın öncülüğünde, Jandarma Komutanı

Kurmay Albay Karaman DİKMEN, İl Emniyet Müdürü Yüksel BABAL, Şube Müdürlerimiz

ve İlimiz muhtarlarından, Zeki BAYAT (Söğütlü Mahallesi Muhtarı ), Servet GÜREL( Atatürk Mahalle Muhtarı),

İbrahim KAÇMAZ(Konaklı Mahalle Muhtarı), Hakan GÜL(Topçular Mahalle Muhtarı),Çihangir

AKBALIK(Emek Mahalle Muhtarı), Mustafa TEK(Özgür Mahalle Muhtarı), Bahattin YİKİT(Cumhuriyet Mahalle

Muhtarı), Ahmet ÇELİK(Pir Sultan Abdal Mahalle Muhtarı), Ahmet ŞEK (Hakveyis Mahalle Muhtarı), Erkan

ARAS(Yeni Mahalle Muhtarı), Vedat YAŞAR(Alikamerli Mahalle Muhtarı) katılımlarıyla 25 Temmuz 2016

günü Birlik Beraberlik yemeği düzenlenmiştir.

Düzenlenen birlik beraberlik yemeğinde konuşan Valimiz Sayın Ahmet Turgay

ALPMAN “Muhtarlarımız, 15 Temmuz günü demokrasiye yöneltilen darbe girişimi sırasında

bütün halkımıza çağrı yaptılar. Onların aracılığıyla biz insanlarımızı meydanlara topladık. Bu

sayede ilimizde herhangi bir olumsuzluğa meydan vermeden asayişi sağladık. Darbeciler

başarısızlığa uğradı. Halkın gücünün, birlik ve beraberliğin sağlanmasında muhtarlarımızın

çok önemli rolü olmuştur. Tüm muhtarlarımıza teşekkür ediyorum. Birlik ve beraberliğin

demokrasi nöbetlerinde de sürmesini diliyorum” demişlerdir.

İl Emniyet Müdürü Yüksel BABAL; 15 Temmuz 2016 tarihinde bir grup Fethullahçı

Terör Örgütü (FETÖ) mensubu cuntacı paralel askerin demokrasimize yönelik menfur bir

şekilde silahlı darbe girişimine karşı, halkımızın göstermiş olduğu birlik ve beraberlikten çok

duygulandığını belirtmiş, halkımızın demokrasiye sahip çıkmasında büyük emeği olan

muhtarlarımıza teşekkür ederek, bu tür olaylara karşı halkımızın her zaman aynı şekilde

refleks göstererek demokrasimizden asla ödün verilmeyeceğini, ilimizde halkın devletine,

polisine saygı ve sevgi duyduğunu, polis-vatandaş işbirliğinin en güzel bir şekilde

sergilendiğini, ülkemizin huzur ve güvenini her zaman kanunların verdiği yetki çerçevesinde

halkımızla birlikte işbirliği içerisinde devam ettireceklerini, halkımızın bundan sonra bu tür

çirkin olaylara müsaade etmeyeceğine olan inancını dile getirmişlerdir.

Ziyaret hitamı Iğdır Valimiz Sayın Ahmet Turgay ALPMAN, Iğdır Jandarma

Komutanı Kurmay Albay Sayın Karaman DİKMEN, İl Emniyet Müdürü Yüksel BABAL ve

11 mahallemizin muhtarları, Söğütlü Mahallesinde toplanan vatandaşlarla çay içerek sohbet

etmişlerdir.

IĞDIR İL EMNİYET MÜDÜRLÜĞÜ

YORUMLAR

  • 0 Yorum