İL EMNİYET MÜDÜRÜ YÜKSEL BABAL'DAN BİRLİK BERABERLİK YEMEĞİ
İL EMNİYET MÜDÜRÜ YÜKSEL BABAL’DAN BİRLİK BERABERLİK YEMEĞİ Iğdır Valimiz Sayın Ahmet Turgay ALPMAN’ın öncülüğünde, Jandarma Komutanı Kurmay Albay Karaman DİKMEN, İl Emniyet Müdürü Yüksel BABAL, Şube Müdürlerimiz ve İlimiz muhtarlarından, Zeki BAYAT (Söğütlü Mahallesi Muhtarı ), Servet GÜREL( Atatürk Mahalle Muhtarı),
28 Temmuz 2016 - 08:50
İL EMNİYET MÜDÜRÜ YÜKSEL BABAL’DAN BİRLİK BERABERLİK YEMEĞİ
Iğdır Valimiz Sayın Ahmet Turgay ALPMAN’ın öncülüğünde, Jandarma Komutanı
Kurmay Albay Karaman DİKMEN, İl Emniyet Müdürü Yüksel BABAL, Şube Müdürlerimiz
ve İlimiz muhtarlarından, Zeki BAYAT (Söğütlü Mahallesi Muhtarı ), Servet GÜREL( Atatürk Mahalle Muhtarı),
İbrahim KAÇMAZ(Konaklı Mahalle Muhtarı), Hakan GÜL(Topçular Mahalle Muhtarı),Çihangir
AKBALIK(Emek Mahalle Muhtarı), Mustafa TEK(Özgür Mahalle Muhtarı), Bahattin YİKİT(Cumhuriyet Mahalle
Muhtarı), Ahmet ÇELİK(Pir Sultan Abdal Mahalle Muhtarı), Ahmet ŞEK (Hakveyis Mahalle Muhtarı), Erkan
ARAS(Yeni Mahalle Muhtarı), Vedat YAŞAR(Alikamerli Mahalle Muhtarı) katılımlarıyla 25 Temmuz 2016
günü Birlik Beraberlik yemeği düzenlenmiştir.
Düzenlenen birlik beraberlik yemeğinde konuşan Valimiz Sayın Ahmet Turgay
ALPMAN “Muhtarlarımız, 15 Temmuz günü demokrasiye yöneltilen darbe girişimi sırasında
bütün halkımıza çağrı yaptılar. Onların aracılığıyla biz insanlarımızı meydanlara topladık. Bu
sayede ilimizde herhangi bir olumsuzluğa meydan vermeden asayişi sağladık. Darbeciler
başarısızlığa uğradı. Halkın gücünün, birlik ve beraberliğin sağlanmasında muhtarlarımızın
çok önemli rolü olmuştur. Tüm muhtarlarımıza teşekkür ediyorum. Birlik ve beraberliğin
demokrasi nöbetlerinde de sürmesini diliyorum” demişlerdir.
İl Emniyet Müdürü Yüksel BABAL; 15 Temmuz 2016 tarihinde bir grup Fethullahçı
Terör Örgütü (FETÖ) mensubu cuntacı paralel askerin demokrasimize yönelik menfur bir
şekilde silahlı darbe girişimine karşı, halkımızın göstermiş olduğu birlik ve beraberlikten çok
duygulandığını belirtmiş, halkımızın demokrasiye sahip çıkmasında büyük emeği olan
muhtarlarımıza teşekkür ederek, bu tür olaylara karşı halkımızın her zaman aynı şekilde
refleks göstererek demokrasimizden asla ödün verilmeyeceğini, ilimizde halkın devletine,
polisine saygı ve sevgi duyduğunu, polis-vatandaş işbirliğinin en güzel bir şekilde
sergilendiğini, ülkemizin huzur ve güvenini her zaman kanunların verdiği yetki çerçevesinde
halkımızla birlikte işbirliği içerisinde devam ettireceklerini, halkımızın bundan sonra bu tür
çirkin olaylara müsaade etmeyeceğine olan inancını dile getirmişlerdir.
Ziyaret hitamı Iğdır Valimiz Sayın Ahmet Turgay ALPMAN, Iğdır Jandarma
Komutanı Kurmay Albay Sayın Karaman DİKMEN, İl Emniyet Müdürü Yüksel BABAL ve
11 mahallemizin muhtarları, Söğütlü Mahallesinde toplanan vatandaşlarla çay içerek sohbet
etmişlerdir.
IĞDIR İL EMNİYET MÜDÜRLÜĞÜ
Iğdır Valimiz Sayın Ahmet Turgay ALPMAN’ın öncülüğünde, Jandarma Komutanı
Kurmay Albay Karaman DİKMEN, İl Emniyet Müdürü Yüksel BABAL, Şube Müdürlerimiz
ve İlimiz muhtarlarından, Zeki BAYAT (Söğütlü Mahallesi Muhtarı ), Servet GÜREL( Atatürk Mahalle Muhtarı),
İbrahim KAÇMAZ(Konaklı Mahalle Muhtarı), Hakan GÜL(Topçular Mahalle Muhtarı),Çihangir
AKBALIK(Emek Mahalle Muhtarı), Mustafa TEK(Özgür Mahalle Muhtarı), Bahattin YİKİT(Cumhuriyet Mahalle
Muhtarı), Ahmet ÇELİK(Pir Sultan Abdal Mahalle Muhtarı), Ahmet ŞEK (Hakveyis Mahalle Muhtarı), Erkan
ARAS(Yeni Mahalle Muhtarı), Vedat YAŞAR(Alikamerli Mahalle Muhtarı) katılımlarıyla 25 Temmuz 2016
günü Birlik Beraberlik yemeği düzenlenmiştir.
Düzenlenen birlik beraberlik yemeğinde konuşan Valimiz Sayın Ahmet Turgay
ALPMAN “Muhtarlarımız, 15 Temmuz günü demokrasiye yöneltilen darbe girişimi sırasında
bütün halkımıza çağrı yaptılar. Onların aracılığıyla biz insanlarımızı meydanlara topladık. Bu
sayede ilimizde herhangi bir olumsuzluğa meydan vermeden asayişi sağladık. Darbeciler
başarısızlığa uğradı. Halkın gücünün, birlik ve beraberliğin sağlanmasında muhtarlarımızın
çok önemli rolü olmuştur. Tüm muhtarlarımıza teşekkür ediyorum. Birlik ve beraberliğin
demokrasi nöbetlerinde de sürmesini diliyorum” demişlerdir.
İl Emniyet Müdürü Yüksel BABAL; 15 Temmuz 2016 tarihinde bir grup Fethullahçı
Terör Örgütü (FETÖ) mensubu cuntacı paralel askerin demokrasimize yönelik menfur bir
şekilde silahlı darbe girişimine karşı, halkımızın göstermiş olduğu birlik ve beraberlikten çok
duygulandığını belirtmiş, halkımızın demokrasiye sahip çıkmasında büyük emeği olan
muhtarlarımıza teşekkür ederek, bu tür olaylara karşı halkımızın her zaman aynı şekilde
refleks göstererek demokrasimizden asla ödün verilmeyeceğini, ilimizde halkın devletine,
polisine saygı ve sevgi duyduğunu, polis-vatandaş işbirliğinin en güzel bir şekilde
sergilendiğini, ülkemizin huzur ve güvenini her zaman kanunların verdiği yetki çerçevesinde
halkımızla birlikte işbirliği içerisinde devam ettireceklerini, halkımızın bundan sonra bu tür
çirkin olaylara müsaade etmeyeceğine olan inancını dile getirmişlerdir.
Ziyaret hitamı Iğdır Valimiz Sayın Ahmet Turgay ALPMAN, Iğdır Jandarma
Komutanı Kurmay Albay Sayın Karaman DİKMEN, İl Emniyet Müdürü Yüksel BABAL ve
11 mahallemizin muhtarları, Söğütlü Mahallesinde toplanan vatandaşlarla çay içerek sohbet
etmişlerdir.
IĞDIR İL EMNİYET MÜDÜRLÜĞÜ







YORUMLAR