IĞDIRLI STK'LAR AKŞAM YEMEĞİNDE BULUŞTULAR.
IĞDIRLI STK’LAR AKŞAM YEMEĞİNDE BULUŞTULAR. Iğdırda faaliyet gösteren sivil toplum kuruluşları platformu İğdır Otomotivciler ve
02 Aralık 2019 - 05:28
IĞDIRLI STK’LAR AKŞAM YEMEĞİNDE BULUŞTULAR.
Iğdırda faaliyet gösteren sivil toplum kuruluşları platformu İğdır Otomotivciler ve oto Galericiler Derneğinin ev sahipliğinde akşam yemeğinde bir araya geldiler.
Uluslararası Asılsız Ermeni İddialarıyla Mücadele Derneği ASİMDER Genel Başkanı Göksel Gülbey in yaptıģı açılış konuşmasından sonra STK başkanları kendilerini tanıttıktan sonra ev sahipliği yapan İğdır Otomotivciler ve Oto Galericiler Derneği Başkanı Mehmet Kuşut yönetimini tanıttıktan sonra Iğdırda yaşanan bazı güncel konulara değinen Dernek Başkanı Mehmet Kuşut, "Kuruluş amacımız Iğdır'da bulunan Otomotivciler ve otogalericileri bir çatı altında toplamak ayrıca yaşadıklari sorunlarını yetkili kademelere ulaştırarak ortak çözüm üreterek sorunları hal etmektir. Bunun yanı sıra İğdır genelinde yaşanan eğitim ve uyuşturucu sorunlarına değinmek gerek şehrimiz bu konuda sıkıntı içersindedir. Uyuşturucu artık köylerimize ve okullarımızda ortaokul derecesine bile düşmüştür STK 'lar olarak el ele verip şehrimizi kurtaralım" dedi.
ASİMDER Genel Başkanı Göksel Gülbey ise, "STK 'lar olarak ayda bir toplanarak İğdırımızın sorunlarını değerlendiriyoruz. Siz duyarlı STK'a başkanlarımıza teşriflerinizden dolayı teşekkür ederim. Bu toplandımıza ev sahipliği yapan İğdır Otomotivciler ve Otogalericiler Derneği yöntim kuruluna teşekkür ederim " şeklinde konuştu.
Toplantının sonunda çeşitli STK'a başkanlarının temenni ve iyi dilekleri konuşmalarından sonra sona erdi.
Iğdırda faaliyet gösteren sivil toplum kuruluşları platformu İğdır Otomotivciler ve oto Galericiler Derneğinin ev sahipliğinde akşam yemeğinde bir araya geldiler.
Uluslararası Asılsız Ermeni İddialarıyla Mücadele Derneği ASİMDER Genel Başkanı Göksel Gülbey in yaptıģı açılış konuşmasından sonra STK başkanları kendilerini tanıttıktan sonra ev sahipliği yapan İğdır Otomotivciler ve Oto Galericiler Derneği Başkanı Mehmet Kuşut yönetimini tanıttıktan sonra Iğdırda yaşanan bazı güncel konulara değinen Dernek Başkanı Mehmet Kuşut, "Kuruluş amacımız Iğdır'da bulunan Otomotivciler ve otogalericileri bir çatı altında toplamak ayrıca yaşadıklari sorunlarını yetkili kademelere ulaştırarak ortak çözüm üreterek sorunları hal etmektir. Bunun yanı sıra İğdır genelinde yaşanan eğitim ve uyuşturucu sorunlarına değinmek gerek şehrimiz bu konuda sıkıntı içersindedir. Uyuşturucu artık köylerimize ve okullarımızda ortaokul derecesine bile düşmüştür STK 'lar olarak el ele verip şehrimizi kurtaralım" dedi.
ASİMDER Genel Başkanı Göksel Gülbey ise, "STK 'lar olarak ayda bir toplanarak İğdırımızın sorunlarını değerlendiriyoruz. Siz duyarlı STK'a başkanlarımıza teşriflerinizden dolayı teşekkür ederim. Bu toplandımıza ev sahipliği yapan İğdır Otomotivciler ve Otogalericiler Derneği yöntim kuruluna teşekkür ederim " şeklinde konuştu.
Toplantının sonunda çeşitli STK'a başkanlarının temenni ve iyi dilekleri konuşmalarından sonra sona erdi.







YORUMLAR