IĞDIR VALİSİ AHMET TURGAY ALPMAN"DARBECİ ÖRGÜT ÇOK CANLAR YAKTI"
IĞDIR VALİSİ AHMET TURGAY ALPMAN”DARBECİ ÖRGÜT ÇOK CANLAR YAKTI” Fethullahçı Terör Örgütü (FETÖ) protesto etmek amacıyla Iğdır valiliği önünde her akşam toplanan demokrasi nöbetinde konuşan Iğdır Valisi Ahmet Turgay Alpman”Darbeci Örgüt Çok Canlar Yaktı”dedi.
19 Temmuz 2016 - 17:42
IĞDIR VALİSİ AHMET TURGAY ALPMAN”DARBECİ ÖRGÜT ÇOK CANLAR YAKTI”
Fethullahçı Terör Örgütü (FETÖ) protesto etmek amacıyla Iğdır valiliği önünde her akşam toplanan demokrasi nöbetinde konuşan Iğdır Valisi Ahmet Turgay Alpman”Darbeci Örgüt Çok Canlar Yaktı”dedi.
Vali olmadan önce Müfettiş olduğunu bu darbe teşebbüsünde olanlarla ilgili, usulsüz dinleme, balyoz davasıyla, Mit’ tırları 17-25 Aralık olaylarıyla ilgili soruşturmalar incelemeler yaptığını belirten Alpman, şunları söyledi:”Bunlar gerçekten çok canlar yaktı bu memlekette. İnsanları haksız yere hapislerde yatırdılar. Hepimiz, ülke olarak bunlara şahit olduk. Ve ben bunları soruşturmamda tespit ettim. 17 Aralık 25 Aralık gibi raporlarda benim imzam vardır. Bunların o zaman ipliğini pazara çıkarabildiğim kadar ben çıkardım. Bunlar bizim tahmin ettiğimizden daha büyüktüler. Ne kadar organizeli planlı olduklarını rapor ettim. İnanın İstanbul Cumhuriyet savcılığına benim hakkımda 124 tane şikayet dilekçeleri yazıldı. Avukatları üzerime geldiler. Beni tehdit ettiler. Hâlbuki ben hukuka uygun olarak işlem yaptım savunma hakkı verdim. avukatlarını ile geldiler.bana bunun hesabını vereceksin gün gelecek devran dönecek hesabını soracağız dediler.Ben bunun 15 temmuz olduğunu bilmiyordum meğer bu tarihi işaret ediyorlarmış. Gerçekten çok tehlikeli bir örgütle karşılaştık ne yaptılar gördünüz. Vergilerimizle alınan silahlarla halkımızın üzerine geldiler kurşun yağdırdılar bombaladılar.yazık ettiler. Yine ben hukuka bağlı olarak onlara yasal hakları çerçevesin de işlem yaptırdım. Cumhurbaşkanımızın, başbakanımızın sağduyulu valilerimizin, halkımızın sayesinde bu darbeyi önledik. En az zararla atlattık Iğdır’da da kimsenin burnunun kanaması benim hedefimdi.komutanları o gece davet ettim geleceğiz dediler gelmediler sonucuna da katlandılar.Sizler demokrasiye burada sahip çıktınız arabaları valiliğe doğru geldiler. Kalabalığı kararlılığı görünce geri döndüler. Silahsız insanlarını karşı duruşunu gördüler. Bizim silahımız yok imanımız yüreğimiz var. Vatana millete sevgimiz var.Bu örgüt öğle sinsi bir örgüt ki belki şimdi aramızda olanlar var bilemiyorum. Kendilerini gizliyorlar. Buradan bakınca bizlerden miş gibi görünüyorlar. Haraket ediyorlar. O kişileri tahmin ediyoruz ama dediğim gibi hukuk içinde kaldığımız için bir şey yapamıyoruz. Baktığımızda Sezar’dan daha çok Sezarcı kesiliyorlar. Asayiş toplantımız yaptık yeni komutanlar ve başsavcımız görevine başladı. Herşey yolunda herkes görevinin başında.”
Daha sonra konuşan Iğdır Ehlibeyt mektebi Alimler Derneği başkanı Hüseyin Yeşil’de “ülkemiz çok güçlü bu güçlülüğü çekemeyen dış güçler bu darbeyi planlamıştır. Allahın izniyle bu bayrak bu devletin sırtı yere gelmez. Hep bayrak dalgalanacak Türkiye yaşayacaktır.”dedi.




Fethullahçı Terör Örgütü (FETÖ) protesto etmek amacıyla Iğdır valiliği önünde her akşam toplanan demokrasi nöbetinde konuşan Iğdır Valisi Ahmet Turgay Alpman”Darbeci Örgüt Çok Canlar Yaktı”dedi.
Vali olmadan önce Müfettiş olduğunu bu darbe teşebbüsünde olanlarla ilgili, usulsüz dinleme, balyoz davasıyla, Mit’ tırları 17-25 Aralık olaylarıyla ilgili soruşturmalar incelemeler yaptığını belirten Alpman, şunları söyledi:”Bunlar gerçekten çok canlar yaktı bu memlekette. İnsanları haksız yere hapislerde yatırdılar. Hepimiz, ülke olarak bunlara şahit olduk. Ve ben bunları soruşturmamda tespit ettim. 17 Aralık 25 Aralık gibi raporlarda benim imzam vardır. Bunların o zaman ipliğini pazara çıkarabildiğim kadar ben çıkardım. Bunlar bizim tahmin ettiğimizden daha büyüktüler. Ne kadar organizeli planlı olduklarını rapor ettim. İnanın İstanbul Cumhuriyet savcılığına benim hakkımda 124 tane şikayet dilekçeleri yazıldı. Avukatları üzerime geldiler. Beni tehdit ettiler. Hâlbuki ben hukuka uygun olarak işlem yaptım savunma hakkı verdim. avukatlarını ile geldiler.bana bunun hesabını vereceksin gün gelecek devran dönecek hesabını soracağız dediler.Ben bunun 15 temmuz olduğunu bilmiyordum meğer bu tarihi işaret ediyorlarmış. Gerçekten çok tehlikeli bir örgütle karşılaştık ne yaptılar gördünüz. Vergilerimizle alınan silahlarla halkımızın üzerine geldiler kurşun yağdırdılar bombaladılar.yazık ettiler. Yine ben hukuka bağlı olarak onlara yasal hakları çerçevesin de işlem yaptırdım. Cumhurbaşkanımızın, başbakanımızın sağduyulu valilerimizin, halkımızın sayesinde bu darbeyi önledik. En az zararla atlattık Iğdır’da da kimsenin burnunun kanaması benim hedefimdi.komutanları o gece davet ettim geleceğiz dediler gelmediler sonucuna da katlandılar.Sizler demokrasiye burada sahip çıktınız arabaları valiliğe doğru geldiler. Kalabalığı kararlılığı görünce geri döndüler. Silahsız insanlarını karşı duruşunu gördüler. Bizim silahımız yok imanımız yüreğimiz var. Vatana millete sevgimiz var.Bu örgüt öğle sinsi bir örgüt ki belki şimdi aramızda olanlar var bilemiyorum. Kendilerini gizliyorlar. Buradan bakınca bizlerden miş gibi görünüyorlar. Haraket ediyorlar. O kişileri tahmin ediyoruz ama dediğim gibi hukuk içinde kaldığımız için bir şey yapamıyoruz. Baktığımızda Sezar’dan daha çok Sezarcı kesiliyorlar. Asayiş toplantımız yaptık yeni komutanlar ve başsavcımız görevine başladı. Herşey yolunda herkes görevinin başında.”
Daha sonra konuşan Iğdır Ehlibeyt mektebi Alimler Derneği başkanı Hüseyin Yeşil’de “ülkemiz çok güçlü bu güçlülüğü çekemeyen dış güçler bu darbeyi planlamıştır. Allahın izniyle bu bayrak bu devletin sırtı yere gelmez. Hep bayrak dalgalanacak Türkiye yaşayacaktır.”dedi.











YORUMLAR