Iğdır Üniversitesi Sıfır Atık Belgesi Almaya Hak Kazandı
Iğdır Üniversitesi Sıfır Atık Belgesi Almaya Hak Kazandı Iğdır Üniversitesi yoğun çalışmalar sonucunda çok kısa süre zarfında sıfır atık yönetim sistemini oluşturarak sıfır atık belgesini almaya hak kazandı. I
14 Mayıs 2020 - 09:26
Iğdır Üniversitesi Sıfır Atık Belgesi Almaya Hak Kazandı
Iğdır Üniversitesi yoğun çalışmalar sonucunda çok kısa süre zarfında sıfır atık yönetim sistemini
oluşturarak sıfır atık belgesini almaya hak kazandı.
Iğdır Valiliği Çevre ve Şehircilik İl Müdürlüğünde düzenlenen belge takdim törenine Üniversitemiz
Rektörü Prof. Dr. Mehmet Hakkı Alma ile Çevre Sorunları Uygulama ve Araştırma Merkezi Müdürü Doç.
Dr. Sefa Altıkat katıldı.
Üniversitemiz adına düzenlenen belgeyi Rektörümüze takdim eden Çevre ve Şehircilik İl Müdürü
Muhammet Bektaş, yaptığı konuşmasında Iğdır Üniversitesini çevreye olan sorumlu ve duyarlı
yaklaşımlarından dolayı tebrik ederek, Üniversitenin mevcut çevre yönetim sisteminin çok iyi düzeyde
olduğunu belirtti.
Rektör Alma ise, yaptığı konuşmasında Iğdır Üniversitesi olarak vizyonumuzun sürdürülebilir çevre ve
yeşil kampüs olduğunu belirterek bu amaç doğrultusunda yapılmakta olan faaliyetler hakkında bilgi verdi.
1 yıl içinde toplam 5000 kg kâğıt geri dönüşüme kazandırıldı
Öte yandan; Üniversitemiz bünyesinde kurulan kağıt presleme ünitesinde bir yıl içinde toplam 5000 kg
atık kağıt 50 kg’lık balyalar halinde preslenerek geri dönüşüme kazandırıldı.
Bu sayede;
85 adet ağaç kesilmekten kurtarıldı,
140 m3 su tasarrufu sağlandı,
12.5 m3 depolama alanı kazanıldı,
20.500 kWh enerji tasarrufu sağlandı.
Iğdır Üniversitesi yoğun çalışmalar sonucunda çok kısa süre zarfında sıfır atık yönetim sistemini
oluşturarak sıfır atık belgesini almaya hak kazandı.
Iğdır Valiliği Çevre ve Şehircilik İl Müdürlüğünde düzenlenen belge takdim törenine Üniversitemiz
Rektörü Prof. Dr. Mehmet Hakkı Alma ile Çevre Sorunları Uygulama ve Araştırma Merkezi Müdürü Doç.
Dr. Sefa Altıkat katıldı.
Üniversitemiz adına düzenlenen belgeyi Rektörümüze takdim eden Çevre ve Şehircilik İl Müdürü
Muhammet Bektaş, yaptığı konuşmasında Iğdır Üniversitesini çevreye olan sorumlu ve duyarlı
yaklaşımlarından dolayı tebrik ederek, Üniversitenin mevcut çevre yönetim sisteminin çok iyi düzeyde
olduğunu belirtti.
Rektör Alma ise, yaptığı konuşmasında Iğdır Üniversitesi olarak vizyonumuzun sürdürülebilir çevre ve
yeşil kampüs olduğunu belirterek bu amaç doğrultusunda yapılmakta olan faaliyetler hakkında bilgi verdi.
1 yıl içinde toplam 5000 kg kâğıt geri dönüşüme kazandırıldı
Öte yandan; Üniversitemiz bünyesinde kurulan kağıt presleme ünitesinde bir yıl içinde toplam 5000 kg
atık kağıt 50 kg’lık balyalar halinde preslenerek geri dönüşüme kazandırıldı.
Bu sayede;
85 adet ağaç kesilmekten kurtarıldı,
140 m3 su tasarrufu sağlandı,
12.5 m3 depolama alanı kazanıldı,
20.500 kWh enerji tasarrufu sağlandı.







YORUMLAR