IĞDIR MEV AANADOLU LİSESİ MÜDÜRÜ NACİ AYDIN GÖREVİNE BAŞLADI
IĞDIR MEV AANADOLU LİSESİ MÜDÜRÜ NACİ AYDIN GÖREVİNE BAŞLADI Milli Eğitim Bakanlığının Türkiye genelinde okullara puanlama sistemine göre Müdür ataması yapması ile Iğdır’da bazı okulların müdürlükleri değişti. Yıllardan beri başarılı bir şekilde İMKB Ortaokulu müdürlüğü yapan Naci Aydın, Iğdır Milli Eğitim Vakfı Anadolu Lisesi Müdürlüğüne, atandı. Naci Aydın “ Eğitim öğretim bir ekip işidir. Başarıyı ancak bir ekiple elde ederiz.
02 Ekim 2014 - 17:00
IĞDIR MEV AANADOLU LİSESİ MÜDÜRÜ NACİ AYDIN GÖREVİNE BAŞLADI
Milli Eğitim Bakanlığının Türkiye genelinde okullara puanlama sistemine göre Müdür ataması yapması ile Iğdır’da bazı okulların müdürlükleri değişti.
Yıllardan beri başarılı bir şekilde İMKB Ortaokulu müdürlüğü yapan Naci Aydın, Iğdır Milli Eğitim Vakfı Anadolu Lisesi Müdürlüğüne, atandı.
Naci Aydın “ Eğitim öğretim bir ekip işidir. Başarıyı ancak bir ekiple elde ederiz. MEV Anadolu Lisesinde ekip çalışmasıyla büyük başarılar elde edeceğime inanıyorum.. Bölgede büyük başarılar elde ederek İlimizin başarısını da artıracağız. Okulumuzda; Öğrencileriyle ilgilenmekten zevk alan, okulu herkesin öğrenebileceği inancı ile yöneten, açık bir görev ve amaç duygusu taşıyan bir kurum kültürüne sahip olacağımıza inanıyorum. Benden önce okulda müdür olarak çalışan Necati Akgün’e hizmetlerinden dolayı teşekkür ediyorum ” dedi.
Naci Aydın’a yeni görevinde başarılar dileriz
Milli Eğitim Bakanlığının Türkiye genelinde okullara puanlama sistemine göre Müdür ataması yapması ile Iğdır’da bazı okulların müdürlükleri değişti.
Yıllardan beri başarılı bir şekilde İMKB Ortaokulu müdürlüğü yapan Naci Aydın, Iğdır Milli Eğitim Vakfı Anadolu Lisesi Müdürlüğüne, atandı.
Naci Aydın “ Eğitim öğretim bir ekip işidir. Başarıyı ancak bir ekiple elde ederiz. MEV Anadolu Lisesinde ekip çalışmasıyla büyük başarılar elde edeceğime inanıyorum.. Bölgede büyük başarılar elde ederek İlimizin başarısını da artıracağız. Okulumuzda; Öğrencileriyle ilgilenmekten zevk alan, okulu herkesin öğrenebileceği inancı ile yöneten, açık bir görev ve amaç duygusu taşıyan bir kurum kültürüne sahip olacağımıza inanıyorum. Benden önce okulda müdür olarak çalışan Necati Akgün’e hizmetlerinden dolayı teşekkür ediyorum ” dedi.
Naci Aydın’a yeni görevinde başarılar dileriz







YORUMLAR