IĞDIR EMNİYETİNDEN UYUŞTURUCU OPARASYONU
IĞDIR EMNİYETİNDEN UYUŞTURUCU OPARASYONU Iğdır merkez Atatürk mahallesinde bulunan Besti Aydeniz Kız meslek lisesi arkasında iki inşaat işçisi uyuşturucu madde kullanma şüphesiyle Iğdır devlet hastanesine kaldırılarak yoğun bakıma alındı. Aynı saatlerde bir özel güvenlik görevlisi M.O bulunduğu kulübede baygın halde bulundu.iki olayın gerçekleştiği Aralarında kısa mesafe olan 3 şahıs devlet hastanesine kaldırılarak yoğun bakıma alındı. Bu iki olayın olmas
12 Ocak 2015 - 13:54
IĞDIR EMNİYETİNDEN UYUŞTURUCU OPARASYONU
Iğdır merkez Atatürk mahallesinde bulunan Besti Aydeniz Kız meslek lisesi arkasında iki inşaat işçisi uyuşturucu madde kullanma şüphesiyle Iğdır devlet hastanesine kaldırılarak yoğun bakıma alındı.
Aynı saatlerde bir özel güvenlik görevlisi M.O bulunduğu
kulübede baygın halde bulundu.iki olayın gerçekleştiği Aralarında kısa mesafe olan 3 şahıs devlet hastanesine kaldırılarak yoğun bakıma alındı.
Bu iki olayın olmasıyla birlikte Iğdır emniyet
müdürlüğü kom şubenin uzun süredir takibe aldığı şahıslar tarafından uyuşturucu satıldığına tespit ederek uyuşturucu satanlara polis sabah saat 05.00 operasyon yaptı.
8 kişinin evine düzenlenen operasyon da 7 kişi gözaltına alındı.
Iğdır Emniyet Müdürü Yüksel Babal’ın yönettiği operasyona 200 polis katıldı
Baygın olan 3 kişinin ifadesinde de gözaltına alınan 8 kişin isimlerinin olduğu belirtti.Gözaltına alınan sanıkalrın ifadesi Emniyet müdürlüğünde sürüyor.Iğdır Emniyet Müdürü Yüksel Babal,”Uyuşturucuyla mücadelemiz her alanda sürüyor.uzun süredir takipte olan bu şahısları gözaltına aldık.Uyuşturucu kullanarak baygın halde bulunan şahısların ifadesinde de bu şahısların adı geçiyordu.Vatandaşlardan isteğimiz. Şüpheli durumları polise bildirmeleridir.”dedi.
Iğdır merkez Atatürk mahallesinde bulunan Besti Aydeniz Kız meslek lisesi arkasında iki inşaat işçisi uyuşturucu madde kullanma şüphesiyle Iğdır devlet hastanesine kaldırılarak yoğun bakıma alındı.
Aynı saatlerde bir özel güvenlik görevlisi M.O bulunduğu
kulübede baygın halde bulundu.iki olayın gerçekleştiği Aralarında kısa mesafe olan 3 şahıs devlet hastanesine kaldırılarak yoğun bakıma alındı.
Bu iki olayın olmasıyla birlikte Iğdır emniyet
müdürlüğü kom şubenin uzun süredir takibe aldığı şahıslar tarafından uyuşturucu satıldığına tespit ederek uyuşturucu satanlara polis sabah saat 05.00 operasyon yaptı.
8 kişinin evine düzenlenen operasyon da 7 kişi gözaltına alındı.
Iğdır Emniyet Müdürü Yüksel Babal’ın yönettiği operasyona 200 polis katıldı
Baygın olan 3 kişinin ifadesinde de gözaltına alınan 8 kişin isimlerinin olduğu belirtti.Gözaltına alınan sanıkalrın ifadesi Emniyet müdürlüğünde sürüyor.Iğdır Emniyet Müdürü Yüksel Babal,”Uyuşturucuyla mücadelemiz her alanda sürüyor.uzun süredir takipte olan bu şahısları gözaltına aldık.Uyuşturucu kullanarak baygın halde bulunan şahısların ifadesinde de bu şahısların adı geçiyordu.Vatandaşlardan isteğimiz. Şüpheli durumları polise bildirmeleridir.”dedi.






YORUMLAR