IĞDIR EMNİYETİNDEN UYUŞTURUCU OPARASYONU

IĞDIR EMNİYETİNDEN UYUŞTURUCU OPARASYONU Iğdır merkez Atatürk mahallesinde bulunan Besti Aydeniz Kız meslek lisesi arkasında iki inşaat işçisi uyuşturucu madde kullanma şüphesiyle Iğdır devlet hastanesine kaldırılarak yoğun bakıma alındı. Aynı saatlerde bir özel güvenlik görevlisi M.O bulunduğu kulübede baygın halde bulundu.iki olayın gerçekleştiği Aralarında kısa mesafe olan 3 şahıs devlet hastanesine kaldırılarak yoğun bakıma alındı. Bu iki olayın olmas

IĞDIR EMNİYETİNDEN UYUŞTURUCU OPARASYONU
12 Ocak 2015 - 13:54
IĞDIR EMNİYETİNDEN UYUŞTURUCU OPARASYONU

              Iğdır merkez Atatürk mahallesinde bulunan Besti Aydeniz Kız meslek lisesi arkasında iki inşaat işçisi uyuşturucu madde kullanma şüphesiyle  Iğdır devlet hastanesine kaldırılarak yoğun bakıma alındı.

         Aynı saatlerde bir özel güvenlik görevlisi M.O  bulunduğu

kulübede baygın halde bulundu.iki olayın gerçekleştiği  Aralarında kısa mesafe olan 3 şahıs devlet hastanesine kaldırılarak yoğun  bakıma alındı.

             Bu iki olayın olmasıyla birlikte  Iğdır emniyet

müdürlüğü kom şubenin uzun süredir takibe aldığı şahıslar tarafından uyuşturucu satıldığına tespit ederek uyuşturucu satanlara  polis sabah saat 05.00  operasyon yaptı.

           8 kişinin evine düzenlenen operasyon da 7 kişi gözaltına alındı.

            Iğdır Emniyet Müdürü Yüksel Babal’ın yönettiği operasyona 200 polis katıldı



             Baygın olan 3 kişinin ifadesinde de  gözaltına alınan 8 kişin isimlerinin olduğu belirtti.Gözaltına alınan sanıkalrın ifadesi Emniyet müdürlüğünde sürüyor.Iğdır Emniyet Müdürü Yüksel Babal,”Uyuşturucuyla mücadelemiz her alanda sürüyor.uzun süredir takipte olan bu şahısları gözaltına aldık.Uyuşturucu kullanarak baygın halde bulunan şahısların ifadesinde de bu şahısların adı geçiyordu.Vatandaşlardan isteğimiz. Şüpheli durumları polise bildirmeleridir.”dedi.

 

YORUMLAR

  • 0 Yorum