IĞDIR'DA TRAFİK UYGULAMASI
IĞDIR'DA TRAFİK UYGULAMASI Iğdır İl Emniyet Müdürlüğü tarafından kentte huzuru ve asayişi temin etmek amacıyla şehrin farklı bölgelerinde asayiş ve Trafik uygulaması yapıldı. Yapılan aramalarda 200 den fazla kişi üst aramasından geçirildi. Uygulamaya asayiş, terörle mücadele, özel harekat, hırsızlık, ahlak, trafik, kaçakçılık şubeleri başta olmak üzere tüm birimlerin katılarak çok yönlü uygulama gerçekleştirildi. Uygulama geç saatlere kadar sürerken bazı araçlar da evrak eksikliğinden dolayı bağlanarak işlem ve ceza uygulandı.Iğdır Emniyet Müdürü Yüksel Babal, organizesinde gerçekleşen uygulamanın sık sık devam edeceğini bildirildi.
01 Mart 2015 - 09:26
IĞDIR'DA TRAFİK UYGULAMASI
Iğdır İl Emniyet Müdürlüğü tarafından kentte huzuru ve asayişi temin etmek amacıyla şehrin farklı bölgelerinde asayiş ve Trafik uygulaması yapıldı. Yapılan aramalarda 200 den fazla kişi üst aramasından geçirildi. Uygulamaya asayiş, terörle mücadele, özel harekat, hırsızlık, ahlak, trafik, kaçakçılık şubeleri başta olmak üzere tüm birimlerin katılarak çok yönlü uygulama gerçekleştirildi.
Uygulama geç saatlere kadar sürerken bazı araçlar da evrak eksikliğinden dolayı bağlanarak işlem ve ceza uygulandı.Iğdır Emniyet Müdürü Yüksel Babal, organizesinde gerçekleşen uygulamanın sık sık devam edeceğini bildirildi.
Iğdır İl Emniyet Müdürlüğü tarafından kentte huzuru ve asayişi temin etmek amacıyla şehrin farklı bölgelerinde asayiş ve Trafik uygulaması yapıldı. Yapılan aramalarda 200 den fazla kişi üst aramasından geçirildi. Uygulamaya asayiş, terörle mücadele, özel harekat, hırsızlık, ahlak, trafik, kaçakçılık şubeleri başta olmak üzere tüm birimlerin katılarak çok yönlü uygulama gerçekleştirildi.
Uygulama geç saatlere kadar sürerken bazı araçlar da evrak eksikliğinden dolayı bağlanarak işlem ve ceza uygulandı.Iğdır Emniyet Müdürü Yüksel Babal, organizesinde gerçekleşen uygulamanın sık sık devam edeceğini bildirildi.







YORUMLAR