IĞDIR'DA RESMİ KURUM YETKİLİLERİYLE BAYRAMLAŞMA BUGÜN GÜNÜ YAPILDI.

IĞDIR'DA RESMİ KURUM YETKİLİLERİYLE BAYRAMLAŞMA BUGÜN GÜNÜ YAPILDI. Ramazan bayramında çeşitli kurumların bayramı rahat bir şekilde kutlamaları amacıyla Iğdır Valisi Ahmet Turgay Alpman,ve Milletvekili Nurettin Aras başkanlığında oluşturulan heyet çeşitli kuruluşları ziyaret ederek arefe

IĞDIR'DA RESMİ KURUM YETKİLİLERİYLE BAYRAMLAŞMA BUGÜN GÜNÜ YAPILDI.
04 Temmuz 2016 - 12:14
IĞDIR'DA RESMİ KURUM YETKİLİLERİYLE BAYRAMLAŞMA BUGÜN GÜNÜ YAPILDI.

        Ramazan  bayramında çeşitli kurumların bayramı rahat bir şekilde kutlamaları amacıyla Iğdır Valisi Ahmet Turgay Alpman,ve Milletvekili Nurettin Aras başkanlığında oluşturulan heyet çeşitli kuruluşları ziyaret ederek  arefe günü bayramlaştılar.

       Iğdır Valisi Ahmet Turgay Alpman,ve Milletvekili Nurettin Aras, Garnizon Komutanı piyade  Kur. Alb. Ekrem Küçükberber,, Jandarma Alay komutanı Mustafa Ulus, Emniyet Müdürü Yüksel Babal ve bazı daire amirlerinin katıldığı   bayram kutlaması ilk olarak Şehit ve Gazi Aileleri Derneği ,1974 Kıbrıs Barış Har.Kat.Day.Derneği,                      İl Jandarma ,5.Hudut Alayı Komutanlığı,Iğdır devlet hastanesi, İl Emniyet  Müdürlüğünü ziyaret ederek bayramlarını  kutladılar.

            Buralarda bir konuşma yapan Iğdır valisi Ahmet Turgay Alpman,”Huzurlu mutlu bir bayram dileğinde bulunarak. Allah Türk devletini, milletini bayrağını sonsuza kadar yaşatsın iç ve dış düşmanlardan korusun ”dedi.

              

              Ahmet Turgay Alpman,,; Şehit ve Gazi Aileleri Derneğinde yaptığı konuşmada ," Bizim vatanımız  şehit kanarlıyla sulanmıştır.Biz vatanımız milletimiz için çok şehitler verdik.Bu yüreğimizde taşıdığımız vatan sevgisi ve birlik beraberliğimizden kaynaklanmaktadır.Biz her zaman devlet olarak şehit ve gazi ailelerimizin yanındayız. Sizlerin acılarını yüreğimizde hissediyoruz. Bizler ortak değerleri olan bir milletiz. Bizi güçlü yapan ortak değerlerimizdir. Türk devleti, ilelebet yaşayacaktır.”dedi.

Şehit ve Gazi Aileleri Derneği başkanı Ahmet Akdeniz’de”Bu vatan bizim her şeyimizdir. Birlik beraberlik içinde olacağız. Birliğimizi beraberliğimizi koruyacağız.2 çapulcu dağa çıkmış insanları kandırarak olay yapıyor. Biz birliğimizi bozmayacağız. Dik duracağız. Türk devleti hiçbir zaman yıkılmaz. Devletimizin milletimizin yanında olacağız. biz var olacağız.”şeklinde konuştu.

           1974 Kıbrıs Barış Har.Kat.Day.Derneği başkanı İsmet Tağal ‘da “dedelerimiz Çanakkale de biz Kıbrıs ve Kore’de savaştık çocuklarımızda bu vatan toprakları için askerlik yaparak düşmanlarla savaşıyor. Gerekirse yine savaşırız.”dedi.

           İl Jandarma  Alay ,5.Hudut Alayı Komutanlığında yaptığı konuşmada vali Alpman şunları söyledi.” Bayramınızı bugünden kutluyorum. Ailelerinize en derin sevgilerimi gönderiyorum. Gurbettesiniz ama yalnız değilsiniz. Bu vatan sizlere çok şey borçludur. Sizler hudut bekçilerisiniz. Önemli olan birlik ve beraberlik kardeşliktir. Vatan hepimizin vatanıdır. Bu vatanımızı kaçakçıya dış düşmanlara karşı teröriste karşı koruyacağız el birliği ile vatanı koruyacak mutlu yaşayacağız en büyük duygu kardeşlik birlik beraberlik duygusudur bu yaşayalım yaşatalım.Polislerimiz,askerimiz  fedakarca çalışarak ülkenin huzuru için mücadele ediyor.Şehitlerimize Allah’tan rahmet gazilerimize yakınlarına baş sağlığı dilerim. "dedi.

        Vali Ahmet Turgay Alpman ve Milletvekili Nurettin Aras

 Protokol üyeleri Iğdır devlet hastanesinde de hastaları ziyaret ederek geçmiş olsun dileklerinde bulundular.












YORUMLAR

  • 0 Yorum