IĞDIR'DA RESİM SERGİSİ .

IĞDIR'DA RESİM SERGİSİ Iğdır’da Halk Eğitim Merkezi Akşam Sanat Okulu Müdürlüğü tarafından düzenlenen “2. Kademe Resim Kursu” sona erdi. Iğdır Valisi Davut Haner,Vali yardımcısı Mevlüt Özmen ,Milli Eğitim Müdürü Tahir Kaman tarafından yapılan resim sergisinde kursiyerler 502den fazla resimlerini sergilediler. Iğdır valisi Davut Haner,”Çok güzel bir çalışma sonucu güzel tablolar ortaya çıkmıştır.Özellikle Iğdır ve çevresinin anlatılması

IĞDIR'DA RESİM SERGİSİ .
16 Haziran 2014 - 20:40
IĞDIR'DA RESİM SERGİSİ



                  Iğdır’da  Halk Eğitim Merkezi Akşam Sanat Okulu

Müdürlüğü tarafından düzenlenen “2. Kademe Resim Kursu” sona erdi.



                          Iğdır Valisi Davut Haner,Vali yardımcısı

Mevlüt Özmen ,Milli Eğitim Müdürü Tahir Kaman tarafından yapılan resim

sergisinde kursiyerler 502den fazla resimlerini sergilediler.



             Iğdır valisi Davut Haner,”Çok güzel bir çalışma sonucu

güzel tablolar ortaya çıkmıştır.Özellikle Iğdır ve çevresinin

anlatılması güzel bir olay herkesi kutluyorum “dedi.



   Iğdırlı ressam  Mecit  Yolcu tarafından vali yolunda bir iş yerinde

  açılan kursun 8 ay sürdüğünü belirten Halk Eğitim Merkezi Akşam

Sanat Okulu Müdürü Levent Gürel, “Geçtiğimiz yıl 2. kademe olarak

açtığımız kursumuzun bu yıl yine ikinci kademesini açtık. Çoğunluğu

çalışan öğretmen ve memurlardan  oluşan 17 kursiyerimiz burada emek

sarf ederek en iyi resmi yapabilmek için çaba sarf ediyor. Öğretmen

olarak ressam MecitYolcu’nun görev yaptığı kurslarımız sona

erdi.Gelecek yıl yine açacağız.Mecit Yolcu Hocamıza teşekkür

ederim.”dedi.



                           Ressam Mecit Yolcu da “Ressamlık ve resim

yapmak ayrı bir sanattır. Iğdır da böyle kabiliyetli insanlarımızın

olması sevindiricidir. Genelde yağlı boya. Karakalem çalışması

yapıyoruz. Kursiyerlerimiz 368 saatlik kursu bitirerek belgelerini

aldılar ”şeklinde konuştu.



              Genelde resimlerinde Iğdır’ın genel güzelliğini çizen

Yolcu, resimlerinin büyük  bir bölümünü Ağrı Dağı resimlerinin

oluşturduğunu kursa gelen öğrencilerinde genelde Ağrı Dağı resimlerini

çizdiklerini bunun nedeninin de Ağrı Dağı’nın tanınmış bir dağ

olduğunu Iğdır’dan nerden baksan  karşında Ağrı Dağ’ının göründüğünü

söyledi.



                      Öte yandan boş vakitlerini değerlendirmek

amacıyla kursa katılanlar ise bu sayede çok önemli bilgiler

edindiklerini ifade ederek, “Daha önce resim yapmayı bilmiyorduk. Bu

kurslar sayesinde profesyonel ressamlar kadar olmasa da iyi resimler

yapabiliyoruz. Bu da bizleri mutlu ediyor. Resim yapmayı seviyoruz.

Bizim için bir hobi. Kursları açan ve emek sarfeden bütün herkese

teşekkür ediyoruz” dediler.



    Kursu gezenlerde memnuniyet ve beğenilerini belirttiler. Sergi 27

Haziran’a kadar açık kalacak.

YORUMLAR

  • 0 Yorum