IĞDIR BELEDİYESİNDEN ROJAVAYA YARDIM KAMPANYASI
IĞDIR BELEDİYESİNDEN ROJAVAYA YARDIM KAMPANYASI Iğdır Belediyesi zor durumda olan Rojava halkı için yardım kampanyası Kampanyayı bir basın açıklaması ile duyuran Iğdır Belediye Başkanı Murat Yikit, yaptığı açıklamada:” AKP hükümetinin Suriye’deki politikaları istediği gibi gitmediği için çok ciddi anlamda vahşete başlandı. Özellikle ismine İŞİD, Elnusra denilen örgütler kanalı ile Suriye de Irakta ve Ortadoğu’nun bir çok ülkesinde vahşete varabilecek bir boyutta katliamlar yaşanmakta
17 Temmuz 2014 - 18:42
IĞDIR BELEDİYESİNDEN
ROJAVAYA YARDIM KAMPANYASI
Iğdır Belediyesi zor durumda olan Rojava halkı için yardım kampanyası
Kampanyayı bir basın açıklaması ile duyuran Iğdır Belediye Başkanı Murat
Yikit, yaptığı açıklamada:” AKP hükümetinin Suriye’deki politikaları istediği gibi
gitmediği için çok ciddi anlamda vahşete başlandı. Özellikle ismine İŞİD, Elnusra
denilen örgütler kanalı ile Suriye de Irakta ve Ortadoğu’nun bir çok ülkesinde
vahşete varabilecek bir boyutta katliamlar yaşanmaktadır. ”dedi.
Kamuoyunda çok ciddi bir şekilde bu gibi konuların duyurulmamasının
sebebinin Türkiye’deki iktidarın basının önüne koyduğu engeldir, diyen Iğdır
Belediye Başkanı Murat Yikit, sözlerine şöyle devam etti:” Bugün Rojavaya el
attılar. Rojava Ortadoğu’da bugüne kadar kurulmuş en insani modeldir. Rojavada
kurulmuş olan 3 tane kantona, özellikle ‘kobani’ kantonuna saldırmalarının sebebi;
bu kanton modellerinin, kobani de başlamış olması ve özellikle Rojova’da ki
devrimin başlangıcı olan 19 Temmuz olması dolayısı ile İŞID vahşi bir şekilde
Kurdistan’a ve Kürtlere saldırmıştır. Bu katliamlar Ortadoğu’nun diğer halklarına
karşıda devam etmektedir. Yaşanan ‘insani dram’ karşısında elbetteki bizlerin sessiz
kalarak tepki vermemesi beklenemez. ”dedi.
Iğdır Belediyesi olarak Rojava’da ki mağdur insanlarının öncelikli temel
ihtiyaçlarını karşılayabilmek için özellikle gıda malzemesi ve bu gibi çatışmaların en
büyük mağduru olan çocukların temel ihtiyaçlarının karşılanabilmesi için bir yardım
kampanyası başlattık diye Belediye Başkanı Yikit:” Iğdır halkının bu kampanyaya
çok ciddi bir anlamda sahiplenerek destekleyeceğine inanıyoruz. Bizde Iğdır
belediyesi DBP’li Meclis üyeleri olarak en temel ihtiyaç olan ekmeğin hammaddesi
olan 50 torba Un bağışlayarak kampanyayı başlattık. İnanıyorum ki insanlarımız bu
anlamda un başta olmak üzere temel kuru gıda maddesi ve çocuk gereçleri noktasında
hassasiyet gösterecektir.’ dedi.
Yardım kampanyasına yapılacak bağışlar, Yeraltı çarşısı üstünde bulunan
çadırda kabul edilmektedir.
Yardım kampanyası basın açıklamasına; DBP İl Başkanı Mehmet Anar, İl
Genel Meclis Başkanı Abdulkadir Özsular, Belediye Başkan Yardımcıları Abdullah
Yücebaş, Aynur Timur ile Belediye Meclis Üyeleri katıldılar.
Belediye Meclis Üyeleri 50 Torba Un Bağışladı
ROJAVAYA YARDIM KAMPANYASI
Iğdır Belediyesi zor durumda olan Rojava halkı için yardım kampanyası
Kampanyayı bir basın açıklaması ile duyuran Iğdır Belediye Başkanı Murat
Yikit, yaptığı açıklamada:” AKP hükümetinin Suriye’deki politikaları istediği gibi
gitmediği için çok ciddi anlamda vahşete başlandı. Özellikle ismine İŞİD, Elnusra
denilen örgütler kanalı ile Suriye de Irakta ve Ortadoğu’nun bir çok ülkesinde
vahşete varabilecek bir boyutta katliamlar yaşanmaktadır. ”dedi.
Kamuoyunda çok ciddi bir şekilde bu gibi konuların duyurulmamasının
sebebinin Türkiye’deki iktidarın basının önüne koyduğu engeldir, diyen Iğdır
Belediye Başkanı Murat Yikit, sözlerine şöyle devam etti:” Bugün Rojavaya el
attılar. Rojava Ortadoğu’da bugüne kadar kurulmuş en insani modeldir. Rojavada
kurulmuş olan 3 tane kantona, özellikle ‘kobani’ kantonuna saldırmalarının sebebi;
bu kanton modellerinin, kobani de başlamış olması ve özellikle Rojova’da ki
devrimin başlangıcı olan 19 Temmuz olması dolayısı ile İŞID vahşi bir şekilde
Kurdistan’a ve Kürtlere saldırmıştır. Bu katliamlar Ortadoğu’nun diğer halklarına
karşıda devam etmektedir. Yaşanan ‘insani dram’ karşısında elbetteki bizlerin sessiz
kalarak tepki vermemesi beklenemez. ”dedi.
Iğdır Belediyesi olarak Rojava’da ki mağdur insanlarının öncelikli temel
ihtiyaçlarını karşılayabilmek için özellikle gıda malzemesi ve bu gibi çatışmaların en
büyük mağduru olan çocukların temel ihtiyaçlarının karşılanabilmesi için bir yardım
kampanyası başlattık diye Belediye Başkanı Yikit:” Iğdır halkının bu kampanyaya
çok ciddi bir anlamda sahiplenerek destekleyeceğine inanıyoruz. Bizde Iğdır
belediyesi DBP’li Meclis üyeleri olarak en temel ihtiyaç olan ekmeğin hammaddesi
olan 50 torba Un bağışlayarak kampanyayı başlattık. İnanıyorum ki insanlarımız bu
anlamda un başta olmak üzere temel kuru gıda maddesi ve çocuk gereçleri noktasında
hassasiyet gösterecektir.’ dedi.
Yardım kampanyasına yapılacak bağışlar, Yeraltı çarşısı üstünde bulunan
çadırda kabul edilmektedir.
Yardım kampanyası basın açıklamasına; DBP İl Başkanı Mehmet Anar, İl
Genel Meclis Başkanı Abdulkadir Özsular, Belediye Başkan Yardımcıları Abdullah
Yücebaş, Aynur Timur ile Belediye Meclis Üyeleri katıldılar.
Belediye Meclis Üyeleri 50 Torba Un Bağışladı






YORUMLAR