IĞDIR AZERBAYCAN EVİ DERNEĞİNDEN IĞDIR BELEDİYE EŞ BAŞKANINA TEPKİ
IĞDIR AZERBAYCAN EVİ DERNEĞİNDEN IĞDIR BELEDİYE EŞ BAŞKANINA TEPKİ Iğdır Azerbaycan Evi Derneği başkanı Serdar Ünsal, Sözde soykırım yalanlarının yıldönümü olan 24 Nisanda basın açıklaması yaparak Ermenilerin tarafını tutan Iğdır Belediyesi Eş başkanı Şaziye Önder’e tepki gösterdi Serdar Ünsal, dernek binasında yaptığı açıklamada; Iğdır Belediyesi Eş Başkanı Av. Şaziye Önder'in 25 Nisan 2014 tarihli "24 Nisan Ermeni Soykırımını Lanetliyoruz" başlığı ile basında yay
29 Nisan 2014 - 21:13
IĞDIR AZERBAYCAN EVİ DERNEĞİNDEN IĞDIR BELEDİYE EŞ BAŞKANINA TEPKİ
Iğdır Azerbaycan Evi Derneği başkanı Serdar Ünsal,
Sözde soykırım yalanlarının yıldönümü olan 24 Nisanda basın açıklaması
yaparak Ermenilerin tarafını tutan Iğdır Belediyesi Eş başkanı Şaziye
Önder’e tepki gösterdi
Serdar Ünsal, dernek binasında yaptığı açıklamada; Iğdır
Belediyesi Eş Başkanı Av. Şaziye Önder'in 25 Nisan 2014 tarihli "24
Nisan Ermeni Soykırımını Lanetliyoruz" başlığı ile basında yayınlanan
açıklamasını talihsiz bir açıklama olduğunu bu açıklamanın Iğdır gibi
bir yerde yapılmasının ise art niyet olduğunu söyledi.
Iğdır’ın Ermeni çetecileri ve taşnaklarının
soykırım yaptığı bir yer olduğunu belirten Ünsal, "Sayın Eş başkan
Önder ,Iğdır’da Ermeni çetecilerin yaptığı katliamları bildiği halde”
Ermenilere soykırım yapılmıştır “sözünü neye dayanarak söylüyor
anlamış değiliz. Bizim elimizde Oba,Hakmehmet,Gedikli, Güllüce
,Koçkıran,Küllük,Necefali,Kadıkışlak gibi köylerde Ermeni çetecilerin
yaptığı katliamın tarihi belgesi olarak açılan mezarlar var O günleri
yaşayan canlı tanıklar. Var. Peki,sayın Önderin,elinde ne var ?
Ermeniler tarafından uydurulmuş sözde soykırım yalanlarımı?.
Yine bizim elimizde Ermeni çetecilerinin taşnakların 1992
yılında Azerbaycan’da Hocalı ve Karabağ’da yaptıkları vahşice
katliamın belgeleri varken bütün dünya bunun şahidiyken, 1915 yılında
hastalıktan ölen veya saldırdıkları silahsız Türk insanı tarafından
nefsi müdafaa kapsamında öldürülen tek tük insanların soykırıma
uğradığı sözü gerçekle ne kadar bağdaşıyor.”dedi
Türk milleti asil bir millettir hiç kimseye soykırım yapmaz diyen
Ünsal , "Sayın Önder, yaptığınız bu talihsiz açıklama ile Iğdır’da
yaşayan Türk ve Kürt vatandaşları üzmüş durumdasınız . 1915-1920
yılları arasında Ermeni çeteciler karşı kahramanca birlikte savaşan
Türkler ve Kürtleri bugün “Sözde soykırım yalanlarına” dayanarak
“soykırımcı “olarak suçlamanız anlaşılır gibi değildir.Unutmayın ki
siz bugün o dedelerin torunlarının oyu ile seçildiniz. Onlarla
birlikte çalışma arkadaşısınız. Şimdi onlara haşa 'katillerin
torunları mı' diyeceksiniz. Kendi halkını Ermeni çetelere karşı
koruyup kollayan fedakar atalarımıza siyaset uğruna nasıl 'soykırım
yaptılar' diyebiliyorsunuz BİZİM TÜRKLERLE TOPRAK, KÜRTLERLE KAN
DAVAMIZ VAR
Bu söz Ermenilerin meşhur laflarından birisidir. Söz konusu dönemde
bire bir çatıştıkları bölge halkına duydukları kini “kan davası”
olarak nitelendirmekte, yönetime ise “mal davası” olduğu mesajını
vermektedirler. Fakat yanılmıyorsam 80’li yıllarda Asala’nın (1973 -
1985 ) gerçekleştirmiş olduğu bir toplantı esnasında “Kürtlerle olan
davamızı şimdilik ertelemeli ve gündeme getirmemeliyiz,”
denilmişti.Bugün Ermenilerle bir savaşta Ermeniler bu Kürt bu Türk
ayrımı yapmadan saldıracaklardır. " şeklinde konuştu.
Iğdır Azerbaycan Evi Derneği başkanı Serdar Ünsal,
Sözde soykırım yalanlarının yıldönümü olan 24 Nisanda basın açıklaması
yaparak Ermenilerin tarafını tutan Iğdır Belediyesi Eş başkanı Şaziye
Önder’e tepki gösterdi
Serdar Ünsal, dernek binasında yaptığı açıklamada; Iğdır
Belediyesi Eş Başkanı Av. Şaziye Önder'in 25 Nisan 2014 tarihli "24
Nisan Ermeni Soykırımını Lanetliyoruz" başlığı ile basında yayınlanan
açıklamasını talihsiz bir açıklama olduğunu bu açıklamanın Iğdır gibi
bir yerde yapılmasının ise art niyet olduğunu söyledi.
Iğdır’ın Ermeni çetecileri ve taşnaklarının
soykırım yaptığı bir yer olduğunu belirten Ünsal, "Sayın Eş başkan
Önder ,Iğdır’da Ermeni çetecilerin yaptığı katliamları bildiği halde”
Ermenilere soykırım yapılmıştır “sözünü neye dayanarak söylüyor
anlamış değiliz. Bizim elimizde Oba,Hakmehmet,Gedikli, Güllüce
,Koçkıran,Küllük,Necefali,Kadıkışlak gibi köylerde Ermeni çetecilerin
yaptığı katliamın tarihi belgesi olarak açılan mezarlar var O günleri
yaşayan canlı tanıklar. Var. Peki,sayın Önderin,elinde ne var ?
Ermeniler tarafından uydurulmuş sözde soykırım yalanlarımı?.
Yine bizim elimizde Ermeni çetecilerinin taşnakların 1992
yılında Azerbaycan’da Hocalı ve Karabağ’da yaptıkları vahşice
katliamın belgeleri varken bütün dünya bunun şahidiyken, 1915 yılında
hastalıktan ölen veya saldırdıkları silahsız Türk insanı tarafından
nefsi müdafaa kapsamında öldürülen tek tük insanların soykırıma
uğradığı sözü gerçekle ne kadar bağdaşıyor.”dedi
Türk milleti asil bir millettir hiç kimseye soykırım yapmaz diyen
Ünsal , "Sayın Önder, yaptığınız bu talihsiz açıklama ile Iğdır’da
yaşayan Türk ve Kürt vatandaşları üzmüş durumdasınız . 1915-1920
yılları arasında Ermeni çeteciler karşı kahramanca birlikte savaşan
Türkler ve Kürtleri bugün “Sözde soykırım yalanlarına” dayanarak
“soykırımcı “olarak suçlamanız anlaşılır gibi değildir.Unutmayın ki
siz bugün o dedelerin torunlarının oyu ile seçildiniz. Onlarla
birlikte çalışma arkadaşısınız. Şimdi onlara haşa 'katillerin
torunları mı' diyeceksiniz. Kendi halkını Ermeni çetelere karşı
koruyup kollayan fedakar atalarımıza siyaset uğruna nasıl 'soykırım
yaptılar' diyebiliyorsunuz BİZİM TÜRKLERLE TOPRAK, KÜRTLERLE KAN
DAVAMIZ VAR
Bu söz Ermenilerin meşhur laflarından birisidir. Söz konusu dönemde
bire bir çatıştıkları bölge halkına duydukları kini “kan davası”
olarak nitelendirmekte, yönetime ise “mal davası” olduğu mesajını
vermektedirler. Fakat yanılmıyorsam 80’li yıllarda Asala’nın (1973 -
1985 ) gerçekleştirmiş olduğu bir toplantı esnasında “Kürtlerle olan
davamızı şimdilik ertelemeli ve gündeme getirmemeliyiz,”
denilmişti.Bugün Ermenilerle bir savaşta Ermeniler bu Kürt bu Türk
ayrımı yapmadan saldıracaklardır. " şeklinde konuştu.






YORUMLAR