IĞDIR AZERBAYCAN EVİ DERNEĞİNDEN IĞDIR BELEDİYE EŞ BAŞKANINA TEPKİ

IĞDIR AZERBAYCAN EVİ DERNEĞİNDEN IĞDIR BELEDİYE EŞ BAŞKANINA TEPKİ Iğdır Azerbaycan Evi Derneği başkanı Serdar Ünsal, Sözde soykırım yalanlarının yıldönümü olan 24 Nisanda basın açıklaması yaparak Ermenilerin tarafını tutan Iğdır Belediyesi Eş başkanı Şaziye Önder’e tepki gösterdi Serdar Ünsal, dernek binasında yaptığı açıklamada; Iğdır Belediyesi Eş Başkanı Av. Şaziye Önder'in 25 Nisan 2014 tarihli "24 Nisan Ermeni Soykırımını Lanetliyoruz" başlığı ile basında yay

IĞDIR AZERBAYCAN EVİ DERNEĞİNDEN IĞDIR BELEDİYE EŞ BAŞKANINA TEPKİ
29 Nisan 2014 - 21:13
IĞDIR AZERBAYCAN EVİ DERNEĞİNDEN IĞDIR BELEDİYE EŞ BAŞKANINA TEPKİ



               Iğdır Azerbaycan Evi Derneği başkanı Serdar Ünsal,

Sözde soykırım yalanlarının yıldönümü olan 24 Nisanda basın açıklaması

yaparak Ermenilerin tarafını tutan Iğdır Belediyesi Eş başkanı Şaziye

Önder’e tepki gösterdi



              Serdar Ünsal, dernek binasında yaptığı açıklamada; Iğdır

Belediyesi Eş Başkanı Av. Şaziye Önder'in 25 Nisan 2014 tarihli "24

Nisan Ermeni Soykırımını Lanetliyoruz" başlığı ile basında yayınlanan

açıklamasını talihsiz bir açıklama olduğunu  bu açıklamanın Iğdır gibi

bir yerde   yapılmasının ise art niyet olduğunu söyledi.



                        Iğdır’ın Ermeni çetecileri ve taşnaklarının

soykırım yaptığı bir yer olduğunu belirten Ünsal, "Sayın Eş başkan

Önder ,Iğdır’da Ermeni çetecilerin yaptığı katliamları bildiği halde”

Ermenilere soykırım yapılmıştır “sözünü neye dayanarak söylüyor

anlamış değiliz. Bizim elimizde Oba,Hakmehmet,Gedikli, Güllüce

,Koçkıran,Küllük,Necefali,Kadıkışlak gibi köylerde Ermeni çetecilerin

yaptığı katliamın tarihi belgesi olarak açılan mezarlar var O günleri

yaşayan canlı tanıklar. Var.  Peki,sayın Önderin,elinde ne var ?

Ermeniler tarafından uydurulmuş sözde soykırım yalanlarımı?.



           Yine bizim elimizde Ermeni çetecilerinin taşnakların 1992

yılında Azerbaycan’da Hocalı ve Karabağ’da yaptıkları vahşice

katliamın belgeleri varken bütün dünya bunun şahidiyken,  1915 yılında

hastalıktan ölen veya saldırdıkları silahsız Türk insanı tarafından

nefsi müdafaa kapsamında öldürülen tek tük insanların   soykırıma

uğradığı sözü gerçekle  ne kadar bağdaşıyor.”dedi



     Türk milleti asil bir millettir hiç kimseye soykırım yapmaz diyen

 Ünsal , "Sayın Önder,  yaptığınız bu talihsiz açıklama ile Iğdır’da

yaşayan Türk ve Kürt vatandaşları üzmüş durumdasınız . 1915-1920

yılları arasında Ermeni çeteciler karşı kahramanca birlikte savaşan

Türkler ve Kürtleri bugün “Sözde soykırım yalanlarına” dayanarak

“soykırımcı “olarak suçlamanız anlaşılır gibi değildir.Unutmayın ki

siz bugün o dedelerin torunlarının oyu ile seçildiniz. Onlarla

birlikte çalışma arkadaşısınız. Şimdi onlara haşa 'katillerin

torunları mı' diyeceksiniz. Kendi halkını Ermeni çetelere karşı

koruyup kollayan fedakar atalarımıza siyaset uğruna nasıl 'soykırım

yaptılar' diyebiliyorsunuz BİZİM TÜRKLERLE TOPRAK, KÜRTLERLE KAN

DAVAMIZ VAR

Bu söz Ermenilerin meşhur laflarından birisidir. Söz konusu dönemde

bire bir çatıştıkları bölge halkına duydukları kini “kan davası”

olarak nitelendirmekte, yönetime ise “mal davası” olduğu mesajını

vermektedirler. Fakat yanılmıyorsam 80’li yıllarda Asala’nın (1973 -

1985 ) gerçekleştirmiş olduğu bir toplantı esnasında “Kürtlerle olan

davamızı şimdilik ertelemeli ve gündeme getirmemeliyiz,”

denilmişti.Bugün Ermenilerle bir savaşta Ermeniler bu Kürt bu Türk

ayrımı yapmadan saldıracaklardır. " şeklinde konuştu.

YORUMLAR

  • 0 Yorum