IĞDIR ARAS SPOR YENİDEN BAL'DA

IĞDIR ARAS SPOR YENİDEN BAL’DA Bölgesel Amatör Lig(BAL)3.Gurupta Mücadele eden ve ligi ikinci sırada bitiren Iğdır Aras spor Bugün Semt sahasında 76 Iğd

IĞDIR ARAS SPOR YENİDEN BAL'DA
30 Nisan 2017 - 13:50
IĞDIR ARAS SPOR YENİDEN BAL’DA

Bölgesel Amatör Lig(BAL)3.Gurupta Mücadele eden ve ligi ikinci sırada bitiren Iğdır Aras spor Bugün Semt sahasında 76 Iğdır Belediye sporu ile play of maçında 2-0 yenerek 2016-2017 sezonunda BAL Liginde Iğdır’ı temsil etmeye hak kazandı.

Taraftarların yoğun ilgi gösterdiği maçı Iğdır Valisi Ahmet Turgay Alpman, DBP’Li Iğdır Belediye Başkanı Murat Yikit, Iğdır Aras spor Kulüp Başkanı Hasan Aras ve Belediye başkan yardımcıları birlikte izledi.

Maça iyi başlayan Iğdır Aras spor 6. Ve 72. Dakikada Presly’nin attığı gollerle karşılaşmadan 2-0 Galip ayrıldı. Bu sonuçla Iğdır Aras spor yeniden BAL Ligine yükseldi.

YORUMLAR

  • 0 Yorum