EMNİYET MÜDÜRÜNDEN "12 - 18 MAYIS HEMŞİRELİK HAFTASI" KUTLAMA MESAJI

EMNİYET MÜDÜRÜNDEN “12 - 18 MAYIS HEMŞİRELİK HAFTASI” KUTLAMA MESAJI Hemşirelik, insan sevgisiyle dolu, şefkatle, sabırla ve zor şartlar altında yapılan kutsal bir meslektir. İnsan sağlığı için verdikleri bu onurlu hizmet, övgüyü ve takdiri fazlasıyla hak

EMNİYET MÜDÜRÜNDEN "12 - 18 MAYIS HEMŞİRELİK HAFTASI" KUTLAMA MESAJI
22 Mayıs 2017 - 06:37
EMNİYET MÜDÜRÜNDEN  “12 - 18 MAYIS HEMŞİRELİK HAFTASI”

KUTLAMA MESAJI

 

Hemşirelik, insan sevgisiyle dolu, şefkatle, sabırla ve zor şartlar altında yapılan kutsal bir meslektir. İnsan sağlığı için verdikleri bu onurlu hizmet, övgüyü ve takdiri fazlasıyla hak etmektedir.

Bu yüzden, insan hayatının ve insana hizmet etmenin kutsallığına inanarak büyük bir sabırla ve sevgiyle çalışıp, sağlık hizmetlerinin bugüne gelmesinde büyük katkıları olan ve insanımızın acısını dindirmek, bir bebeğin dünyaya gelmesine yardımcı olmak, hastasının ve sevenlerinin yüzünü güldürmek, umutlarını sevince dönüştürebilmek adına büyük ve kutsal bir görevi olan tüm hemşirelerimizin “12 Mayıs Hemşireler Gününü” en içten duygularımla kutlar, görevlerinde üstün başarılar dilerim.

 

 

 

Orhan ÇEVİK

İl Emniyet Müdürü

1.Sınıf Emniyet Müdürü

YORUMLAR

  • 0 Yorum