EMNİYET MÜDÜRÜMÜZ LİSELİ GENCİN İSTEĞİNİ GERİ ÇEVİRMEDİ

      EMNİYET MÜDÜRÜMÜZ LİSELİ GENCİN İSTEĞİNİ GERİ ÇEVİRMEDİ
08 Nisan 2021 - 16:10
                 EMNİYET MÜDÜRÜMÜZ LİSELİ GENCİN İSTEĞİNİ GERİ ÇEVİRMEDİ

Cumhurbaşkanlığı İletişim Merkezi (CİMER) aracılığıyla bizlere ulaşan Cemal
TEVLİM isimli gencimiz kamu yönetimine ilgisinin olduğunu ve İl Emniyet Müdürümüz
Sayın Hüseyin GÖLLÜCE ile görüşmek istediğini, bir kurumun nasıl yönetildiğini merak
ettiğini belirtmiş; İl Emniyet Müdürümüz Sayın Hüseyin GÖLLÜCE gencimizin bu isteğinden
memnuniyet duyarak gencimizin talebiyle bizzat ilgilenmiş ve makamında ağırlamış; akabinde
gencimizin merak ettiği konular ile ilgili sohbet ettikten sonra hediye, temenni ve fotoğraf
çekimiyle ziyaret son bulmuştur.
 

YORUMLAR

  • 0 Yorum