EĞİTİM UYGULAMA OKULU SERGİ DÜZENLEDİ
EĞİTİM UYGULAMA OKULU SERGİ DÜZENLEDİ Iğdır Özel Eğitim İş Uygulama Okulu ve İş Eğitim Merkezi'nde Okuyan Zihinsel Engelli Öğrenciler yıl sonu sergisi açtı. Eğitim Uygulama Okulu ve İş Merkezinin engelli öğrencileri tarafından oluşturulan serginin açılışını Öğrenci Velisi Kerim Özel yaptı. Büyük beğeni toplayan sergi, vatandaşlar tarafından da büyük ilgi gördü. El işleri, resimler, boncuk işleme ve takıları inceleyen vatandaşlar öğrencileri bu güzel eserlerinden dolayı tebrik ett
18 Mayıs 2013 - 06:30
EĞİTİM UYGULAMA OKULU SERGİ DÜZENLEDİ
Iğdır Özel Eğitim İş Uygulama Okulu ve İş Eğitim Merkezi'nde Okuyan Zihinsel Engelli Öğrenciler yıl sonu sergisi açtı.
Eğitim Uygulama Okulu ve İş Merkezinin engelli öğrencileri tarafından oluşturulan serginin açılışını Öğrenci Velisi Kerim Özel yaptı.
Büyük beğeni toplayan sergi, vatandaşlar tarafından da büyük ilgi gördü. El işleri, resimler, boncuk işleme ve takıları inceleyen vatandaşlar öğrencileri bu güzel eserlerinden dolayı tebrik etti.
Okul müdürü Hüseyin Işık, Iğdır Özel Eğitim İş Uygulama Okulu ve İş Eğitim Merkezi olarak yıl boyunca yapmış olduğumuz çalışmaları belediye meydanı parkında sergileyerek bu tür bireylere farkındalık yaratmaya çalıştık. Gördüğünüz gibi gayet kalabalık bir şekilde halkımızında ilgisi var. Çok mutluyuz. Bizim amacımız öğrenci merkezli olarak bireylere yardımcı olmak ve onları eğitmek ve yetiştirmektir. Gördüğünüz gibi öğrencilerimiz yıl boyunca yapmış oldukları çalışmaları sergilemekte ve topluma katkıda bulunmaktadırlar.”dedi.
Haydaraliyev parkında gün boyu açık kalacak sergide, okul öğrencilerinin ve öğretmenlerinin birlikte yaptığı ahşap, seramik, resim, mum, kolye gibi eserler isteyene satılabilinecek.
Sergiye Eğitim Uygulama Okul Müdürü Hüseyin Işık, Müdür Yardımcısı Uğurcan Göçer, Veliler, Vatandaşlar, Öğretmen ve öğrenciler katıld
Iğdır Özel Eğitim İş Uygulama Okulu ve İş Eğitim Merkezi'nde Okuyan Zihinsel Engelli Öğrenciler yıl sonu sergisi açtı.
Eğitim Uygulama Okulu ve İş Merkezinin engelli öğrencileri tarafından oluşturulan serginin açılışını Öğrenci Velisi Kerim Özel yaptı.
Büyük beğeni toplayan sergi, vatandaşlar tarafından da büyük ilgi gördü. El işleri, resimler, boncuk işleme ve takıları inceleyen vatandaşlar öğrencileri bu güzel eserlerinden dolayı tebrik etti.
Okul müdürü Hüseyin Işık, Iğdır Özel Eğitim İş Uygulama Okulu ve İş Eğitim Merkezi olarak yıl boyunca yapmış olduğumuz çalışmaları belediye meydanı parkında sergileyerek bu tür bireylere farkındalık yaratmaya çalıştık. Gördüğünüz gibi gayet kalabalık bir şekilde halkımızında ilgisi var. Çok mutluyuz. Bizim amacımız öğrenci merkezli olarak bireylere yardımcı olmak ve onları eğitmek ve yetiştirmektir. Gördüğünüz gibi öğrencilerimiz yıl boyunca yapmış oldukları çalışmaları sergilemekte ve topluma katkıda bulunmaktadırlar.”dedi.
Haydaraliyev parkında gün boyu açık kalacak sergide, okul öğrencilerinin ve öğretmenlerinin birlikte yaptığı ahşap, seramik, resim, mum, kolye gibi eserler isteyene satılabilinecek.
Sergiye Eğitim Uygulama Okul Müdürü Hüseyin Işık, Müdür Yardımcısı Uğurcan Göçer, Veliler, Vatandaşlar, Öğretmen ve öğrenciler katıld







YORUMLAR