E.KURMAY ALBAY HANİFİ YILDIRIM ŞEHİT VE GAZİ AİLLERİNİ ZİYARET ETTİ.

E.KURMAY ALBAY HANİFİ YILDIRIM ŞEHİT VE GAZİ AİLLERİNİ ZİYARET ETTİ. Balyoz davasından 45 aydır Hadımköy Cezaevi'nde tutuklu bulunan ve tahliye edilen Jandarma Kurmay Albay Hanifi Yıldırım, Iğdır 'da Şehit ve Gazi aileleri derneğini ziyaret etti. Şehit ve Gazi aileleri derneği üyeleriyle kucaklaşan Yıldırım, uğradığı haksızlık ve yaşadığı 45 aylık cezaevi günlerini anlattı.. Şehit ve Gazi aileleri derneğini ziyaret eden Hanefi Yıldırım,Balyoz

E.KURMAY ALBAY HANİFİ YILDIRIM ŞEHİT VE GAZİ AİLLERİNİ ZİYARET ETTİ.
29 Haziran 2014 - 23:16
E.KURMAY  ALBAY HANİFİ YILDIRIM ŞEHİT VE GAZİ AİLLERİNİ ZİYARET ETTİ.



                        Balyoz davasından 45 aydır Hadımköy

Cezaevi'nde tutuklu bulunan ve tahliye edilen Jandarma Kurmay Albay

Hanifi Yıldırım, Iğdır 'da  Şehit ve Gazi aileleri derneğini ziyaret

etti.



            Şehit ve Gazi aileleri derneği üyeleriyle  kucaklaşan

Yıldırım, uğradığı haksızlık ve yaşadığı 45 aylık cezaevi günlerini

anlattı..



            Şehit ve Gazi aileleri derneğini ziyaret eden Hanefi

Yıldırım,Balyoz davasını anlatarak haksız yere suçlandığını Balyoz ve

Ergenekon gibi davaların dış güçlerin ve paralel yapının bir kumpası

olduğunu amacın dünyanın en güçlü ordusu Türk silahlı Kuvvetlerinin

zayıflatmak olduğunu belirterek şunları söyledi:”Vatanımız üzerinde

büyük oyunlar oynanıyor.Bu oyuna gelmemeliyiz.Bu oyunun içinde iç ve

dış düşmanlarımız vardır. Birlik olmalıyız. Suçsuz yerine vatanını

seven, canını veren kahramanları hayali suçlar ve düzmece belgelerle

cezaevine attılar.Ben cezaevine girdiğimde bölücü örgüt halay çekerek

oynamıştır. Şimdi İlahi adalet gerçekleşti. Şimdilik serbest kaldık.

Ben görev yaptığım süreçte her zaman Iğdır ve Iğdırlı için bir şeyler

yapmaya çalıştım .Bundan sonrada Iğdırlı ve Iğdır için hizmet etmeye

hazırım. Iğdır’da da birlik olmalıyız beraberliğimizi  korumalıyız

.Şehitlerimiz bu vatan için hayatını verdi. Gazilerimiz bu vatan için

gazi oldu bende bir gaziyim. Askerlerim kucağımda şehit oldu.

Şehitlerimize Allah’tan rahmet Gazilerimize uzun ömür diliyorum“



            Şehit ve Gazi aileleri derneği başkanı Ahmet Akdeniz’de

,ziyaretten duyduğu memnuniyeti dile getirerek,”geçmiş olsun tahliye

olmanız bizi sevindirmiştir. Cezaevinde olmanız bizleri üzmüştü. Sizin

gibi değerli bir komutanın hapse atılması haksızlıktır. Sizinle gurur

duyuyoruz. Değerli bir hemşerimizsiniz.başarılar diliyorum.”dedi.

YORUMLAR

  • 0 Yorum