DSİ LOJMANLARINDA YANGIN
DSİ LOJMANLARINDA YANGIN Ali Kamerli Mahallesi yakınlarında bulunan DSİ lojmanlarında odun deposunda yangın çıktı. Sebebi henüz aydınlatılmayan yangın DSİ bahçesinde bulunan makine atölyelerinin yanında ki odun deposunda bilinmeyen bir sebeple yangın çıktı. Iğdır itfayesi ve emniyete ait toma yangına müdahale ederek büyümesini önledi. Depunun 10 metre ilerisinde bulunan fuloil tanklarına ve evlere yangın sırçamdan söndürüldü. Yangını haber alan Iğdır emniyet Müdürü Yüksel Babal ve Zabıta müdür
14 Haziran 2015 - 10:21
DSİ LOJMANLARINDA YANGIN
Ali Kamerli Mahallesi yakınlarında bulunan DSİ lojmanlarında odun deposunda yangın çıktı.
Sebebi henüz aydınlatılmayan yangın DSİ bahçesinde bulunan makine atölyelerinin yanında ki odun deposunda bilinmeyen bir sebeple yangın çıktı. Iğdır itfayesi ve emniyete ait toma yangına müdahale ederek büyümesini önledi. Depunun 10 metre ilerisinde bulunan fuloil tanklarına ve evlere yangın sırçamdan söndürüldü. Yangını haber alan Iğdır emniyet Müdürü Yüksel Babal ve Zabıta müdürü Erdal Bagane olay yerine gelerek olayla ilgili bilgi, ve tedbirleri aldılar.
Yangının sebebi araştırılıyor.
Ali Kamerli Mahallesi yakınlarında bulunan DSİ lojmanlarında odun deposunda yangın çıktı.
Sebebi henüz aydınlatılmayan yangın DSİ bahçesinde bulunan makine atölyelerinin yanında ki odun deposunda bilinmeyen bir sebeple yangın çıktı. Iğdır itfayesi ve emniyete ait toma yangına müdahale ederek büyümesini önledi. Depunun 10 metre ilerisinde bulunan fuloil tanklarına ve evlere yangın sırçamdan söndürüldü. Yangını haber alan Iğdır emniyet Müdürü Yüksel Babal ve Zabıta müdürü Erdal Bagane olay yerine gelerek olayla ilgili bilgi, ve tedbirleri aldılar.
Yangının sebebi araştırılıyor.







YORUMLAR