COVİD-19 DENETİMİ
COVİD-19 DENETİMİ
19 Ağustos 2020 - 22:41
COVİD-19 DENETİMİ
Iğdır da covid-19 denetimi yapıldı. Vali/Belediye Başkan V. Sn. H. Engin Sarıibrahim, tüm Türkiye'de eş zamanlı gerçekleştirilen Covid-19 Tedbirleri Denetimi kapsamında esnaf ve vatandaşlarımıza⬇️
#SağlıkİçinHepimizİçin
#Maske????
#Mesafe↔️
#Temizlik????
kurallarına riayet etmeleri konusunda hatırlatmalarda bulundu.
Iğdır da covid-19 denetimi yapıldı. Vali/Belediye Başkan V. Sn. H. Engin Sarıibrahim, tüm Türkiye'de eş zamanlı gerçekleştirilen Covid-19 Tedbirleri Denetimi kapsamında esnaf ve vatandaşlarımıza⬇️
#SağlıkİçinHepimizİçin
#Maske????
#Mesafe↔️
#Temizlik????
kurallarına riayet etmeleri konusunda hatırlatmalarda bulundu.







YORUMLAR