COVİD-19 DENETİMİ

COVİD-19 DENETİMİ

COVİD-19 DENETİMİ
19 Ağustos 2020 - 22:41
COVİD-19 DENETİMİ

 

Iğdır da covid-19 denetimi yapıldı. Vali/Belediye Başkan V. Sn. H. Engin Sarıibrahim, tüm Türkiye'de eş zamanlı gerçekleştirilen Covid-19 Tedbirleri Denetimi kapsamında esnaf ve vatandaşlarımıza⬇️‬

#SağlıkİçinHepimizİçin

#Maske????‬

#Mesafe↔️‬

#Temizlik????‬

‪kurallarına riayet etmeleri konusunda hatırlatmalarda bulundu.‬

YORUMLAR

  • 0 Yorum