BİYOLOJİK ÇEŞİTLİLİK VE ÇEVRE KONULU EĞİTİCİ EĞİTİMİ

BİYOLOJİK ÇEŞİTLİLİK VE ÇEVRE KONULU EĞİTİCİ EĞİTİMİ
04 Eylül 2014 - 11:41
BİYOLOJİK ÇEŞİTLİLİK VE ÇEVRE KONULU EĞİTİCİ EĞİTİMİ 

Ülkemizin sahip olduğu doğal kaynakları ve biyolojik zenginliğimizi korumak, 

sürdürülebilirliğini sağlamak ve geliştirilmesine katkı sağlamak üzere çalışmalar yapmak, 

projeler hazırlamak ve yürütmek amacıyla; Orman ve Su İşleri Bakanlığı Doğa Koruma ve 

Milli Parklar Genel Müdürlüğümüz, Çevre ve Şehircilik Bakanlığı, Milli Eğitim Bakanlığı ile 

Çevre Kuruluşları Dayanışma Derneği (ÇEKÜD) arasında, işbirliği ile hazırlanan program 

dahilinde 2-5 Eylül 2014 tarihleri arasında düzenlenecek proje kapsamında 40 kişilik eğitici 

öğretmen grubuna, Ziya Gökalp Orta Okulu seminer salonunda Biyolojik çeşitliliğin 

önemi, Ülkemizin biyolojik çeşitlilik değerleri, Milli Parklar ve korunan alanlar, Ekolojik 

değerler ve önemi, İlimizde yaşayan Bitkiler ve Hayvanlar, Çevre kirliliğinin ülkemize 

olan etkileri, Atıklar konusunu, Geri dönüşümün tanımı ve önemi, Enerji verimliliği, Enerji 

kaynakları, küresel ısınma ve tasarruf konusunda eğitici eğitimi bilgilendirme semineri 

İl Şube Müdürlüğümüzce, Eğitici Eğitiminin İlk gününde Biyolojik çeşitliliğin önemi, 

Ülkemizin biyolojik çeşitlilik değerleri konulu sunum yapılmış, program kapsamında Milli 

Parklar ve korunan alanlar, Ekolojik değerler ve önemi, İlimizde yaşayan Bitkiler (flora) ve 

Hayvanlar (fauna) konuları işlenecektir

 Mete TÜRKOĞLU

 Iğdır İl Şube Müdürü

Orman ve Su İşleri Bakanlığı

YORUMLAR

  • 0 Yorum