BAYRAMINIZ KEMERLİ OLSUN' UYGULAMASINDA BABASINI DENETLEDİ

BAYRAMINIZ KEMERLİ OLSUN' UYGULAMASINDA BABASINI DENETLEDİ
01 Mayıs 2022 - 12:41
BAYRAMINIZ KEMERLİ OLSUN’ UYGULAMASINDA BABASINI DENETLEDİ

                Iğdır’da görev yapan  ali Buldu(35) isimli trafik polisi yol denetiminde babası Mustafa Buldu’nun(60) kullandığı aracı durdurarak denetledi.Daha sonra ailesiyle hasret giderdi.
          
IĞDIR’DA JANDARMA  VE POLİSTEN ‘BAYRAMINIZ KEMERLİ OLSUN’ UYGULAMASI

            İçişleri Bakanlığınca başlatılan ‘Bayramınız Kemerli Olsun’ sloganı dahilinde Iğdır’da, polis ve jandarma ekipleri tarafından emniyet kemeri uygulaması gerçekleştirildi.

              Bayramda trafik kazalarının minimize edilmesi, vatandaşların can ve mal güvenliğinin sağlanması için tedbirleri en üst seviyeye çıkaran ekipler, kent genelinde iki gündür denetim yapıyor.
            Iğdır Valisi Hüseyin Engin Sarıibrahim, Jandarma Komutanı Albay Nejdet Karaca ve Emniyet müdürü Dr.Oğuhan Yonca’nın katılımlarıyla ağrı Dağı eteğinde bulunan Suveren jandarma Uygulama Noktasında araçları durdurarak Jandarma ve trafik polisleriyle denetim yaptı.
    Denetim sırasında görev alan trafik polisi Ali Buldu, durdurulan araçta anne ve babasını görünce önce şaşırdı ardından emniyet kemeri kontrolü yaptıktan sonra aracı bir kenara çekip babası Mustafa,annesi Ayşe ve kardeş Eren ile sarılarak hasret giderdi.baba Mustafa,anne Ayşe ve Eren,trafik polisi olan Ali ile gurur duyduklarını karşılarında gördüklerinde şaşırdıklarını belirterek herkes kuralarla uymalı  ”dediler.
    Ali Buldu isimli trafik polisi de babamların geleceğini biliyordum sürekli arayıp konuşuyorduk.  Sürpriz oldu. Bayramı beraber geçireceğiz. Babam trafik kurallarına uyar emniyet kemerini takar ‘BAYRAMINIZ KEMERLİ OLSUN’ UYGULAMASI sırasında karşılaşmamız süpriz oldu”dedi.
Mustafa Buldu(60)da”Oğlum görevini yaptı.bize  sürpriz oldu.oğlumla gurur duyuyorum polislerimizle ordumuzla gurur duyuyoruz. Hatay’dan geldik 5 yerde denetim oldu.her yerde kemer denetim vardı oğlumda kemer denetiminde olur dedim Çünkü evi bilmiyorduk ve karşılaştık.”şeklinde konuştu.
    
    Doğubayazıt’tan Iğdır’a gelen bir otomobilde ise ön koltukta annesinin kucağında oturan bir kız çocuğu ön koltuktan alınarak annesiyle arka koltuğa alınması sağlandı.Vali Sarıibrahim ve görevliler .Çocuklar arkada oturmalı ve çocuk koltuğuna konularak kemer takmalıdırlar.Ön koltukta kemer takmadan oturmak tehlikelidir”dediler.

            Bayram tatilinde trafikte emniyet kemeri kullanımını yaygınlaştırmak ve araç içerisinde emniyet kemeri kullanımının önemini vurgulamak amacıyla Bayramınız Kemerli Olsun mottosu kullanılarak, Seyir halindeki vatandaşlara trafik kuralları ve emniyet kemeri kullanımının önemine ilişkin bilgilendirme yapıldı.
             Iğdır Valisi Hüseyin Engin Sarıibrahim, Jandarma Komutanı Albay Nejdet Karaca ve Emniyet müdürü Dr.Oğuhan Yonca sürücüleri tek tek durdurarak, yolculuk sırasında emniyet kemeri takmalarını hatırlattı. Sürücülere çeşitli uyarılarda bulunan Vali, emniyet müdürü ve jandarma komutanı, ayrıca bilgilendirici broşür dağıtımında bulundu. Araçlarda bulunan çocuklara düdük vererek anne ve babalarının hız yaptığında kemer takmadığında düdük çalarak uyarmalarını istediler. Çikolata ikram ettiler.
Ekiplerin bayram boyunca denetimlere devam edeceği bildirildi. Sürücülerde, Emniyet kemeri takmanın önemli olduğunu denetimin uygun olduğunu söylediler.

YORUMLAR

  • 0 Yorum