BAŞBAKAN YARDIMCISI BEŞİR ATALAY IĞDIR'DA.
BAŞBAKAN YARDIMCISI BEŞİR ATALAY IĞDIR'DA. ATALAY, SÜREC KARARLILIKLA YÜRÜYOR Başbakan Yardımcısı Beşir Atalay, bir dizi ziyarette bulunmak üzere Iğdır’a geldi. Iğdır’a gelen Beşir Atalay'ı havaalanında; Vali Ahmet Pek, Belediye Başkan vekili Hüseyin Malk, AK Parti il başkanı Mustafa Buluş ve partililer karşıladı.
16 Mart 2013 - 15:54
BAŞBAKAN YARDIMCISI BEŞİR ATALAY IĞDIR'DA.
ATALAY, SÜREC KARARLILIKLA YÜRÜYOR
Başbakan Yardımcısı Beşir Atalay, bir dizi ziyarette bulunmak üzere Iğdır’a geldi.
Iğdır’a gelen Beşir Atalay'ı havaalanında; Vali Ahmet Pek, Belediye Başkan vekili Hüseyin Malk, AK Parti il başkanı Mustafa Buluş ve partililer karşıladı.
Havaalanından Valiliği geçen Atalay,’ı vali yardımcıları, kaymakamlar ve daire müdürleri karşıladı.
Başbakan Yardımcısı Beşir Atalay, kendisini karşılayan ve çiçek takdim eden yöresel kıyafetli öğrenciye teşekkür etti..
Valilikte valilik anı defterini imzalayıp, gazetecilere Iğdır ziyaretiyle ilgili bilgiler verdi. Beşir Atalay, Iğdır’da belediye ziyaretinden sonra İl danışma toplantısına katılacağını burada partililere süreçle ilgili bilgi vereceğini akşamda bir yemekte kanaat önderleriyle STK'larla toplantı yapacağını ve Ağrı iline gideceğini söyledi.
Atalay, "Iğdır güzel bir il iklimiyle konumuyla vali Ahmet Pek eski çalışma arkadaşım kendisinden Iğdır ile ilgili brifing alacağım. Benim bu ziyaretlerimde; genelde bir kısmını Başbakanımızla yapıyoruz, bir kısmını kendim yürütüyorum" ifadelerini kullandı.
Süreçle ilgili şunları söyledi:”En önemli unsur hükümetin kararlılığı hükümet ve partimiz kararlılıkla bütün riskleri göze alarak en önemli adamları atmaktadır. Bu süreci karalılıkla yürütüyoruz. Hereksin buraya vereceği katkılar vardır. bölgdeki vatandaşların kanaat önderlerinin görüşleri bazı kesimlere vereceği mesajlar önemlidir. Bu gezilerimizin âmâcıda budur. Bu durum hükümet meselesi değil ülkemizin meselesi sorunudur. inşallah birlikte çözümü gerçekleştireceğiz. Süreç olumlum şekilde sürüyor. Hükümet olarak fazla konuşmuyoruz bir şeyler yapıyoruz. Önceden gereksiz konuşmalar süpeklesyonlara neden oluyordu. Resmi açıklamaları baz alalım. Süreç kapalı değil açık olarak sürüyor”
Valilikte, Vali Ahmet Pek'den brifing alan Atalay, daha sonra buradan belediye başkanlığına geçti. Belediyede ilin sorunlarını başkan vekili Hüseyin Malk’tan dinleyen Atalay,2008 yılından beri başlayan süreç devam ediyor. Bu süreçte herkese iş düşüyor. Herkesin desteği ile bu sorun çözülecektir. Ülkemizde herkesim çözüm sürecine olumlu bakıyor. İyi kullanarak bu çalışmaları heba etmemeliyiz. Bu süreçle birlikte halkımız bütün güzellikleri birlikte yaşayacaktır. Geçmişte bazı yanlışlıklar oldu bunlar olmayacak herkes kültürünü yaşayacak sorunlar ortadan kalkacak ”dedi.
Belediye Başkan vekili Hüseyin Malk’ta Çözüm sürecini Iğdır’da bir bahar havasında yaşıyoruz. Herkes bu sürece katkı vermeli sıkıntılar ortadan kakmalıdır.”şeklinde konuştu.
Başbakan Yardımcısı Beşir Atalay, buradan Kültür sarayına geçerek il danışma toplantınsa katıldı.
ATALAY, SÜREC KARARLILIKLA YÜRÜYOR
Başbakan Yardımcısı Beşir Atalay, bir dizi ziyarette bulunmak üzere Iğdır’a geldi.
Iğdır’a gelen Beşir Atalay'ı havaalanında; Vali Ahmet Pek, Belediye Başkan vekili Hüseyin Malk, AK Parti il başkanı Mustafa Buluş ve partililer karşıladı.
Havaalanından Valiliği geçen Atalay,’ı vali yardımcıları, kaymakamlar ve daire müdürleri karşıladı.
Başbakan Yardımcısı Beşir Atalay, kendisini karşılayan ve çiçek takdim eden yöresel kıyafetli öğrenciye teşekkür etti..
Valilikte valilik anı defterini imzalayıp, gazetecilere Iğdır ziyaretiyle ilgili bilgiler verdi. Beşir Atalay, Iğdır’da belediye ziyaretinden sonra İl danışma toplantısına katılacağını burada partililere süreçle ilgili bilgi vereceğini akşamda bir yemekte kanaat önderleriyle STK'larla toplantı yapacağını ve Ağrı iline gideceğini söyledi.
Atalay, "Iğdır güzel bir il iklimiyle konumuyla vali Ahmet Pek eski çalışma arkadaşım kendisinden Iğdır ile ilgili brifing alacağım. Benim bu ziyaretlerimde; genelde bir kısmını Başbakanımızla yapıyoruz, bir kısmını kendim yürütüyorum" ifadelerini kullandı.
Süreçle ilgili şunları söyledi:”En önemli unsur hükümetin kararlılığı hükümet ve partimiz kararlılıkla bütün riskleri göze alarak en önemli adamları atmaktadır. Bu süreci karalılıkla yürütüyoruz. Hereksin buraya vereceği katkılar vardır. bölgdeki vatandaşların kanaat önderlerinin görüşleri bazı kesimlere vereceği mesajlar önemlidir. Bu gezilerimizin âmâcıda budur. Bu durum hükümet meselesi değil ülkemizin meselesi sorunudur. inşallah birlikte çözümü gerçekleştireceğiz. Süreç olumlum şekilde sürüyor. Hükümet olarak fazla konuşmuyoruz bir şeyler yapıyoruz. Önceden gereksiz konuşmalar süpeklesyonlara neden oluyordu. Resmi açıklamaları baz alalım. Süreç kapalı değil açık olarak sürüyor”
Valilikte, Vali Ahmet Pek'den brifing alan Atalay, daha sonra buradan belediye başkanlığına geçti. Belediyede ilin sorunlarını başkan vekili Hüseyin Malk’tan dinleyen Atalay,2008 yılından beri başlayan süreç devam ediyor. Bu süreçte herkese iş düşüyor. Herkesin desteği ile bu sorun çözülecektir. Ülkemizde herkesim çözüm sürecine olumlu bakıyor. İyi kullanarak bu çalışmaları heba etmemeliyiz. Bu süreçle birlikte halkımız bütün güzellikleri birlikte yaşayacaktır. Geçmişte bazı yanlışlıklar oldu bunlar olmayacak herkes kültürünü yaşayacak sorunlar ortadan kalkacak ”dedi.
Belediye Başkan vekili Hüseyin Malk’ta Çözüm sürecini Iğdır’da bir bahar havasında yaşıyoruz. Herkes bu sürece katkı vermeli sıkıntılar ortadan kakmalıdır.”şeklinde konuştu.
Başbakan Yardımcısı Beşir Atalay, buradan Kültür sarayına geçerek il danışma toplantınsa katıldı.







YORUMLAR