Başbakan Erdoğan'dan Reyhanlı açıklaması
Başbakan Erdoğan, Hatay'ın Reyhanlı İlçesi'nde meydana gelen patlamalarla ilgili açıklama yaptı.
11 Mayıs 2013 - 19:03
Başbakan Recep Tayyip Erdoğan, Hatay’ın Reyhanlı İlçesi’ndeki 18 kişinin hayatını kaybetmesine çok sayıda kişinin de yaralanmasına neden olan patlamalarla ilgili yaptığı açıklamada, ‘Çözüm sürecini hazmedemeyenler bu tür eylemler içerisine girebilir’ ifadelerini kullandı.
Başbakan Erdoğan, Reyhanlı’daki patlamalara ilişkin değerlendirmede bulundu. "Şu anda gerek Hatay Valim gerekse oradaki tüm istihbarat birimlerimiz, olayın kimler tarafından yapıldığı üzerinde çalışmalarını sürdürüyorlar. Ben buradan tüm Reyhanlı'daki kardeşlerime şu mesajı göndermek istiyorum. Bu süreç hassas bir süreç.” diyen Başbakan Erdoğan, “Özellikle çözüm süreci diye ülkemizde yeni bir dönemi başlattık ve bu yeni dönemi hazmedemeyenler, ülkemizdeki bu özgürlük havasının teneffüs edilmesine ne yazık ki olumlu bakamayanlar, bu tür eylemler içerisine girebilir." şeklinde konuştu.
Başbakan Erdoğan, Reyhanlı’daki patlamalara ilişkin değerlendirmede bulundu. "Şu anda gerek Hatay Valim gerekse oradaki tüm istihbarat birimlerimiz, olayın kimler tarafından yapıldığı üzerinde çalışmalarını sürdürüyorlar. Ben buradan tüm Reyhanlı'daki kardeşlerime şu mesajı göndermek istiyorum. Bu süreç hassas bir süreç.” diyen Başbakan Erdoğan, “Özellikle çözüm süreci diye ülkemizde yeni bir dönemi başlattık ve bu yeni dönemi hazmedemeyenler, ülkemizdeki bu özgürlük havasının teneffüs edilmesine ne yazık ki olumlu bakamayanlar, bu tür eylemler içerisine girebilir." şeklinde konuştu.







YORUMLAR